Gå til innhold

Flere som bor på samme sted som meg?

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Blir så irritert. Hvert eneste år er det tamiler eller noe sånt som står nede på banen her og roper i mikrofonen. Høres jo ut over hele. Fra tidlig morgen til sen kveld. Er det nasjonaldag eller noe sånt? Kan jo ikke være det for er alltid på en lørdag. Skjønner ikke vitsen med å gaule så fælt, høres ut som om han gjentar seg selv hele dagen.

hidi, the scorpion
Skrevet

EN gang i året? Ærlig talt, det må du vel tåle ;(

candyqueen_83
Skrevet

EN gang i året? Ærlig talt, det må du vel tåle ;(

Det er jævla irriterende. Ingen andre som holder på sånn . Selv ikke på 17.mai står vi og messer det samme om og om igjen på høyttalere som rekker i mange mils omkrets.

Gjest togli
Skrevet

Det er jævla irriterende. Ingen andre som holder på sånn . Selv ikke på 17.mai står vi og messer det samme om og om igjen på høyttalere som rekker i mange mils omkrets.

Nei, vi er tross alt siviliserte mennesker ;-)

candyqueen_83
Skrevet

Men det er så irriterende å høre på, at jeg er glad vi ikke har invitert noen på besøk i ettermiddag. For ute går det ikke an å sitte :P

hidi, the scorpion
Skrevet

Ikke sant!

Har vært i nærheten av idrettsarrangementer, og der messer de ihvertfall dagen lang ;)

Skrevet

Jeg vet ikke, men jeg kjørte forbi et sted i dag hvor det var masse mennesker og folk i turban som sto og gaulet. Kanskje du bor der? ;-)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg vet ikke, men jeg kjørte forbi et sted i dag hvor det var masse mennesker og folk i turban som sto og gaulet. Kanskje du bor der? ;-)

Det er nok der :)

Skrevet

Det er nok der :)

Har de turban er det iallefall ikke tamiler.

Gjest togli
Skrevet

Men det er så irriterende å høre på, at jeg er glad vi ikke har invitert noen på besøk i ettermiddag. For ute går det ikke an å sitte :P

Der ser du! Mange fordeler med å være døv ;)

(PS: Jeg er døv - hvis du ikke visste det ;))

Gjest togli
Skrevet

Ikke sant!

Har vært i nærheten av idrettsarrangementer, og der messer de ihvertfall dagen lang ;)

Huff da, vi er visst noen skikkelige hottentotter vi også;)

Gjest mandolina
Skrevet

Der ser du! Mange fordeler med å være døv ;)

(PS: Jeg er døv - hvis du ikke visste det ;))

Ikke lett å vite det, når du er så flink i skriftspråk.

Hilsen

Gjest togli
Skrevet

Ikke lett å vite det, når du er så flink i skriftspråk.

Hilsen

Var bare ikke sikker på om hun hadde lest det her inne før :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Nei, på 17.mai (og ikke minst natt til 17.mai) er det jo som regel bare rolig og fredelig de fleste steder her til lands....

candyqueen_83
Skrevet

Nei, på 17.mai (og ikke minst natt til 17.mai) er det jo som regel bare rolig og fredelig de fleste steder her til lands....

Ja faktisk. Mye roligere enn det bråket som har vært her i dag. merkelig nok.

Mary Poppins
Skrevet

Herregud! Av 365 dager i året kan du vel tåle en natt med litt bråk..

candyqueen_83
Skrevet

Det er ikke snakk om en natt, men en hel dag fra morgen til kveld. Jeg syter heller over det enn et par solbriller..

Gjest trukkede
Skrevet

Skulle tro det var overkommelig, ja. :o

candyqueen_83
Skrevet

Skulle tro det var overkommelig, ja. :o

overskriften var egentlig om det var noen på samme sted som meg. men tydeligvis ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...