Gjest trukkede Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 overskriften var egentlig om det var noen på samme sted som meg. men tydeligvis ikke. Nei. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Men det er så irriterende å høre på, at jeg er glad vi ikke har invitert noen på besøk i ettermiddag. For ute går det ikke an å sitte Lydbok er løsningen, eller din favorittmusikk og headset. 0 Siter
adelie Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Båtrace med Røkke/Gjelsten og søkkrike arabersjeiker er verre tror jeg. Det er sikkert alle fiskene og fuglene enig med meg i . ..Og hundene synes det bråker nyttårsaften, men det er ikke en hel dag, da. Forballkamper... Russ... U name it. Men uøsnket bråk er ubehagleig. Kan du ikke finne ut på forhånd hvilken dag det er, og så holde deg hjemmefra den dagen neste år? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Skrevet 15. juni 2008 Båtrace med Røkke/Gjelsten og søkkrike arabersjeiker er verre tror jeg. Det er sikkert alle fiskene og fuglene enig med meg i . ..Og hundene synes det bråker nyttårsaften, men det er ikke en hel dag, da. Forballkamper... Russ... U name it. Men uøsnket bråk er ubehagleig. Kan du ikke finne ut på forhånd hvilken dag det er, og så holde deg hjemmefra den dagen neste år? Det var visst i dag også. en det er heldigvis regnvær og deilig å være inne ) Aner ikke hvordan jeg skal finne ut av det jeg. Så mistenkelig lite folk i borettslaget i går så de hadde vel stukket av, eller låst seg inne ;O) 0 Siter
adelie Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Det var visst i dag også. en det er heldigvis regnvær og deilig å være inne ) Aner ikke hvordan jeg skal finne ut av det jeg. Så mistenkelig lite folk i borettslaget i går så de hadde vel stukket av, eller låst seg inne ;O) ''Aner ikke hvordan jeg skal finne ut av det jeg'' Kan du ikke snakke med noen av tamilerne og finne det ut.. eller møter du dem aldri ... på butikken .. eller noe sted? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Skrevet 16. juni 2008 ''Aner ikke hvordan jeg skal finne ut av det jeg'' Kan du ikke snakke med noen av tamilerne og finne det ut.. eller møter du dem aldri ... på butikken .. eller noe sted? Det er visst sikher. Nei har faktisk aldri møtt dem på butikken her. kanskje fordi jeg sjelden handler i nærbutikkene, men på sentrene litt unna. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Nei, vi er tross alt siviliserte mennesker ;-) he he;o) 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Men det er så irriterende å høre på, at jeg er glad vi ikke har invitert noen på besøk i ettermiddag. For ute går det ikke an å sitte Så ta deg en tur ut da, sitt på en kafè eller heng på et kjøpesenter. Skru opp musikken hjemme eller noe. Slutt å syte! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.