Shadow 650 Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Eg har fulgt med hele veien. Skal på fest i kveld, så eg måtte inn på nette og smugkikke på hvem Tila valgte til slutt. Hun valgte nok feil frier, ja. ) Hvem håper du hun velger? 0 Siter
Gjest sofie 26 Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Det der er det teiteste programmet jeg noen gang har sett..jeg har sett det en og en halv gang, 1 gang fordi jeg ikke visste hva det var, 2 gang for å gi det en sjangs men nei,kan ikke fatte at noen gidder å se på så mange dumme mennesker på en gang. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 ''Hvem håper du hun velger?'' Eg ser svært lite på tv, og om eg ser på så ser eg bare på Nrk. 0 Siter
Shadow 650 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Skrevet 16. juni 2008 Det der er det teiteste programmet jeg noen gang har sett..jeg har sett det en og en halv gang, 1 gang fordi jeg ikke visste hva det var, 2 gang for å gi det en sjangs men nei,kan ikke fatte at noen gidder å se på så mange dumme mennesker på en gang. Synes programmet hadde stor underholdningsfaktor. ) Men i ettertid lurer eg på om alt bare var "fake" fra TV-selskapet og Tila sin side. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.