Gå til innhold

Elektrisk grill - er det noe tess?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg vet at god gammeldags grill gir best smak på maten, og så er det visst også ganske populært med gassgrill nå.

Men jeg ønsker en elektrisk grill til å ha på verandaen, og lurer på om det vil kunne gi grillsmak i det hele tatt. Er det noen her som har elektrisk grill og som er fornøyd med den?

Gjest Rafens
Skrevet

Vi hadde det tidligere, ettersom vi hadde veldig liten veranda. Den funket helt fint, og maten ble god.

Skrevet

Min far har en liten og kjekk el-grill, om den gir så mye grillsmak husker jeg ikke, men pølsene blir gode! :o) Men det er klart - smaken av grillkull og tennvæske får du jo ikke. ;o)

Gjest voffer
Skrevet

Det funker helt fint og du slipper tennvæskesmak og kullrøyken! Renslig og greit og vi kan til og med bruke den inne hvis været blir helt pyton!

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldinger! Er det noen av dere som kan anbefale meg et bra merke da, en med god kvalitet og som står støtt? (småbarn i huset)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Min far har en liten og kjekk el-grill, om den gir så mye grillsmak husker jeg ikke, men pølsene blir gode! :o) Men det er klart - smaken av grillkull og tennvæske får du jo ikke. ;o)

Det er helt unødvendig å bruke tennvæske når man griller med kull. Bruk en oppfyringspipe til å få kullet til å gløde. da går det mye raskere, og du slipper tennvæsken.

http://www.ohjoy.org/wp-content/uploads/2007/02/bbq2.jpg

Skrevet

Det er helt unødvendig å bruke tennvæske når man griller med kull. Bruk en oppfyringspipe til å få kullet til å gløde. da går det mye raskere, og du slipper tennvæsken.

http://www.ohjoy.org/wp-content/uploads/2007/02/bbq2.jpg

Vi pleier å kjøpe slike papirposer med kull i, de er innsatt med litt tennvæske, legger bare hele posen i grillen og tenner på, veldig enkelt og greit. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...