Lillemus Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 '' Jeg foretrekker gjerne salat og annet godt også.'' For ikke å snakke om en helt annen grillmat enn pølser :-) Sist gang grillet jeg laks i folie, det var godt det!!!! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 '' Jeg foretrekker gjerne salat og annet godt også.'' For ikke å snakke om en helt annen grillmat enn pølser :-) Jeg spiser aldri grillet pølse når det er så mye annet å bite i. Det er siste sort, men ungene foretrekker det. Salat til maten er et must 0 Siter
morsan Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Jeg spiser aldri grillet pølse når det er så mye annet å bite i. Det er siste sort, men ungene foretrekker det. Salat til maten er et must ''Jeg spiser aldri grillet pølse når det er så mye annet å bite i.'' Slik har jeg alltid tenkt også, men jeg må si jeg har fått litt øynene opp for spesialvarianter som pestowürst og andre ekstra gode pølser. Men da bare som et lite smakstillegg til annen grillmat. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Han er grei nok til å fyre opp grillen og holde oppsyn med kjøttet mens jeg lager resten av middagen. ;- ) -men jeg lager 80% av middagene i huset uansett, han rydder opp etterpå og setter på kaffe mens jeg slapper av de ettermiddagene jeg er hjemme. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 ''Jeg spiser aldri grillet pølse når det er så mye annet å bite i.'' Slik har jeg alltid tenkt også, men jeg må si jeg har fått litt øynene opp for spesialvarianter som pestowürst og andre ekstra gode pølser. Men da bare som et lite smakstillegg til annen grillmat. Jeg får teste pestowürst. Vi er så kjedelig at vi kun griller vanlige pølser. Takk for tipset 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.