Gå til innhold

Stemmer du horisontalt eller vertikalt? :-)

Anbefalte innlegg

Gjest minnah
Skrevet

Kom til å tenke på det, etter alt bråket og forvirringen som oppsto i kjølvannet av Den Store Omleggingen på DOL, hvor mange av dere bruker nå det "nye" horisontale oppsettet?

Jeg valgte fort det gode gamle vertikale oppsettet da det ble mulig igjen, hva med dere? :-)

Gjest vertikalt
Skrevet

Vertikalt. Men er det ikke det som kommer automatisk? Selv om jeg ikke er logget inn som meg selv har jeg jo vertikalt oppsett...

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Vertikalt. Men er det ikke det som kommer automatisk? Selv om jeg ikke er logget inn som meg selv har jeg jo vertikalt oppsett...

Jeg har også vertikalt automatisk. Og jeg foretrekker det.

:-)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Gode gamle her, så snart det ble tilgjengelig igjen.

Gjest minnah
Skrevet

Kanskje det er det nå? Det har jeg faktisk ikke tenkt over før du sa det. Stemmer jo at når jeg har logget meg på på jobb, kommer automatisk vertikalinndelingen. Webbis tok vel til vett, da ;-)

Gjest zilja
Skrevet

Det er det som kommer automatisk her også, men prøvde nettopp det horisontale, og det var helt pyton. Skiftet med lynets hastighet tilbake :)

AneM1365380603
Skrevet

Gammelt oppsett her. Det nye var jo bare en stor mare.

Persille1365381127
Skrevet

Vertikalt såklart! Er det i det hele tatt noen som har det andre?

Gjest Elextra
Skrevet

Usikke på hva som er hva, jeg :-).

Jeg ser listen til venstre og innlegget til høyre.

Gjest minnah
Skrevet

Usikke på hva som er hva, jeg :-).

Jeg ser listen til venstre og innlegget til høyre.

Da er du på vertikal-kjøret du og ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...