Gå til innhold

Håndbagasje - væskenivå?

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature
Skrevet

Lurer på hvor mye væske man kan ha med i håndbagasjen?

Regnes deodorant som væske?

Gjest minnah
Skrevet

Ja, deo må også oppi sånn pose, sammen med tannkrem, bodylotion, sjampo og balsam.. Teit.

Akkurat mengden husker jeg ikke, er det ikke 100 ml væske pr pose, tro? Du finner sikkert noe ved å søke på nett :-)

Skrevet

Ja, deo må også oppi sånn pose, sammen med tannkrem, bodylotion, sjampo og balsam.. Teit.

Akkurat mengden husker jeg ikke, er det ikke 100 ml væske pr pose, tro? Du finner sikkert noe ved å søke på nett :-)

''Ja, deo må også oppi sånn pose''

Ja, hvis det er roll-on eller spray, men ikke hvis det er sånn stift, da:)

Aliza1365380759
Skrevet

Sikker..? Jeg måtte kaste lipsylen (sånn på stift som man skrur opp) min en gang, og den er jo ikke særlig flytende.. Men det er lenge siden, så det kan jo hende det var i den verste perioden like etter det var innført.

Gjest minnah
Skrevet

Stemmer sikkert :-) Jeg bruker aldri annet enn flytende roll on, så det tenkte jeg ikke på.

Men det var greit at jeg fikk frisket opp reglene selv også, skal jo ut og fly i sommer. Maks 100 ml væske i hver beholder, det betyr jo at man i noen tilfeller må helle f.eks sjampo over på mindre flasker. Greit å bli minnet på i forkant! :-)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Stemmer sikkert :-) Jeg bruker aldri annet enn flytende roll on, så det tenkte jeg ikke på.

Men det var greit at jeg fikk frisket opp reglene selv også, skal jo ut og fly i sommer. Maks 100 ml væske i hver beholder, det betyr jo at man i noen tilfeller må helle f.eks sjampo over på mindre flasker. Greit å bli minnet på i forkant! :-)

''Maks 100 ml væske i hver beholder, det betyr jo at man i noen tilfeller må helle f.eks sjampo over på mindre flasker.''

Nå er det mange produkt som er tilpasset flyreglene. Apotek, og andre butikker med parfymeriavd har 100 ml flasker med sjampo, balsam, lotion osv.

Skrevet

Sikker..? Jeg måtte kaste lipsylen (sånn på stift som man skrur opp) min en gang, og den er jo ikke særlig flytende.. Men det er lenge siden, så det kan jo hende det var i den verste perioden like etter det var innført.

Ja, det må nok skyldes manglende kunnskaper og overivrighet hos dem som sjekket dette. Jeg har utrykkelig lest at lebestoft er OK mens lipgloss må oppi posen. Da må jo tilsvarende gjelde for deo.

Skrevet

Mascara må også i posen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...