Gjest hjelp meg her Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Jeg leter på nettet i møbelkjedene og ser ikke at det finnes noe avbildet lenger med hjørnebenk og bord og to stoler som det var så mye av tidligere til kjøkken. Jeg har lett på finn og zett, men er avhengig av at det er på sørlandet. Ja, det er jo helt avlegs..vet det. men ønsker meg det lell. Noen som har sett noe slikt i noen butikker innerst i et hjørne for seg selv som rest event.? Brukt eller nytt spiller ingen rolle. Kan du hjelpe? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Jeg har et..Er så lei av det at jeg holder på å spy....Det tar så mye plass..At du vil ha noe sånt..Men man har jo ulik smak :0) Gleder meg til den dagen vi skal pusse opp, da skal det brenne godt ;0) 0 Siter
Gjest hjelp meg her Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Jeg har et..Er så lei av det at jeg holder på å spy....Det tar så mye plass..At du vil ha noe sånt..Men man har jo ulik smak :0) Gleder meg til den dagen vi skal pusse opp, da skal det brenne godt ;0) Vi har et hjørne på kjøkkenet som det hadde passet perfekt i. vi har alltid hatt bord og stoler, men synes det er så vanskelig å gå rundt hjørnet mellom stolene. Ungene ville ha trives med å kravle på benken. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Vi har et hjørne på kjøkkenet som det hadde passet perfekt i. vi har alltid hatt bord og stoler, men synes det er så vanskelig å gå rundt hjørnet mellom stolene. Ungene ville ha trives med å kravle på benken. Ungene mine har tegnesaker i den, så noe bra er det jo ;0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.