Gå til innhold

Han velger teltet fremfor meg.

Gjest Blir aldri ferdig med den diskusjonen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er forskrekket over at du ønsker å frata dine barn denne opplevelsen

Oj,- da skulle det ikke mye til for å forskrekke deg ;-)

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

6

• AneM1365380603

3

• pekkaline

3

• fyrlykt

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, jeg har valgt å ta litt lengre sommerferie og heller jobbe i vinterferien og første halvdel av påsken.

Det har hendt at jeg har valgt ferie i vintereferien fremfor høstferien, eller tatt en lengre påskeferie, men i år blir det ikke slik. I fjør hadde jeg en lang juleferie. Tok noen ekstra dager på nyåret.

Jeg kan ikke velge fritt, men jeg tilpasser og avtaler med de jeg jobber sammen med.

Ok.

Men til kjernen i det jeg sa - jeg skjønner ikke hvorfor du ikke tar deg noen dager på egen hånd, kfr. innlegget mitt.

Skrevet

Eg har to forslag.

1. Ta deg en husmorferie i 2 uker. Ikke kjekt å ha med seg ei mor som ikke liker dette.

2. Bo komfortabelt, mens de telter. (Bed&Breakfast?)

Være sammen med dem om det meste - bortsett fra om natten.

Skrevet

Åh, fy fader, jeg hadde vært gæærn! Jeg husker den diskusjonen fra tidligere i vår.

Bestill deg overnatting og drit i hva mannen måtte mene om det, så får han ta seg av datra i teltet.

Men jeg tror nok jeg hadde vurdert å droppe hele familietragedien... Jeg sover ikke i telt, så enkelt er det. Hva faen er galt med ei skikkelig seng?

*brøøle*

Jeg liker deg stadig bedre ;D

Skrevet

Jeg syns du har fått mange ideer nedenfor her, om hvordan du skal rolig og bestemt stå fast på den avtalen dere hadde. Spø om han har bestilt overnatting for deg. Hvis ikke gjør du det selv. Bo alene på pensjonat, eller ta husmorferie et annet sted.

Til barna forklarer du, at du og pappan har en avtale, om at hvis du skal være med, så skal du ikke bo i telt for det liker du ikke. Og at et løfte, det skal man holde. (Si dette gjerne rett foran pappan).

Det jeg helt klart IKKE hadde gjort, var å gå med på noen flere kompromisser med mannen din, enn det du allerede har gjort. Du ble med mot å ikke bo i telt. Det var kompromisset ditt, og det får han holde seg til.

Det som skjer hvis du nå gir etter, er at han får bekreftet enda en gang at han bare kan overkjøre deg og dine ønsker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...