Gå til innhold

2800,- til sports-/fritidsutstyr - hva kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått masse gavekort på tilsammen 2800,- som skal svies av på G-sport. Gleder meg villt!

Hva ville du kjøpt? Jeg har noen ønsker, men det hadde vært moro å se hva andre ville kjøpt. :o)

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

17

• mariaflyfly

3

• Katt-ja

3

• tonie

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ny Bergans-jakke.

Jakker har jeg massevis av, både Hagløfs til 3000,- og flere gode i rimeligere prisgrupper (Nike), fikk bl.a. en kjempefin og god goretex-lignende til bursdagen nå (Stetind). :o) Disse har jeg fått eller kjøpt på salg da, kun Hagløfsen er kjøpt til fullpris.

Skrevet

Har nylig brukt mer enn det :-)

Kjøpte nytt bergans jakke og bukse. I litt tynnere utgave enn jeg hadde fra før og skikkelig etellerannet-tex fjellbukse. Herlig å ha skikkelig utstyr. Dessuten skulle jeg hatt nye fjellsko, og jaktsekk. Og ikke for å snakke om hagle. Helfrelst på jakthelger med jentene her :-)

Hvis ikke så hadde jeg fort svidd av pengene på klær. Noe nytt ullundertøy, og sprekt treningstøy:-) Nei tror nok ikke det hadde vært problem å bli kvitt de. Dessuten skulle jeg hatt meg ny sykkel, den gamle er minst 10 år nå...

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg ville kjøpt to bukser, en kort modell og en lang. De skal være gode og gå tur i, raske turer, ikke lage lyd, puste godt.

Så hadde jeg kjøpt nye sko. Jeg har lyst på både nye fjellsko og nye joggesko.

Og skikkelige sokker til og hatt i skoene.

Og sikkert ullundertøy om det var mer penger igjen.

Skrevet

Har nylig brukt mer enn det :-)

Kjøpte nytt bergans jakke og bukse. I litt tynnere utgave enn jeg hadde fra før og skikkelig etellerannet-tex fjellbukse. Herlig å ha skikkelig utstyr. Dessuten skulle jeg hatt nye fjellsko, og jaktsekk. Og ikke for å snakke om hagle. Helfrelst på jakthelger med jentene her :-)

Hvis ikke så hadde jeg fort svidd av pengene på klær. Noe nytt ullundertøy, og sprekt treningstøy:-) Nei tror nok ikke det hadde vært problem å bli kvitt de. Dessuten skulle jeg hatt meg ny sykkel, den gamle er minst 10 år nå...

Mer ull står på ønskelista ja! Sykkel fikk jeg tidligere i år av kjæresten (dvs. vi kjøpte oss for julegavepenger fra svigersene), men sykkelcomputer til den blir det! For det er kult det! :o)

Yttertøy har jeg nok av egentlig.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1213560723' post='3901148]

Jeg ville kjøpt to bukser, en kort modell og en lang. De skal være gode og gå tur i, raske turer, ikke lage lyd, puste godt.

Så hadde jeg kjøpt nye sko. Jeg har lyst på både nye fjellsko og nye joggesko.

Og skikkelige sokker til og hatt i skoene.

Og sikkert ullundertøy om det var mer penger igjen.

Turbukse? Hm... Ja,kanskje det! Har en fra før som kan gjøres om til shorts, skulle gjerne hatt en til! Takk for tipset! :o)

Skrevet

Allværsjakke.

Har flere fra før. :o)

Skrevet

Jeg kan dessverre ikke komme på en eneste ting jeg ønsker meg fra G-sport. Hadde blitt meget skuffa hvis noen ga meg gavekort på en sportsbutikk, men det er åpenbart ikke du:) Kjøp en, eh...Kjøp rulleski! Det blir nok bra.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Turbukse? Hm... Ja,kanskje det! Har en fra før som kan gjøres om til shorts, skulle gjerne hatt en til! Takk for tipset! :o)

Svigermor kjøpte nemlig ei her om dagen, og en shorts i samme merket. Og hun var så fornøyd. Den strammet ingen plasser, pustet, ikke svettemerker. Hun løper mye i skogen. Så jeg tror jeg skal kjøpe ei slik også. (jeg husker ikke merket, muligens det var McKinley)

mariaflyfly
Skrevet

Har flere fra før. :o)

Jeg ville kanskje vurdert å kjøpe meg sykkel, men det har jo du. ;)

Ei skikkelig turbukse, kanskje, eller tynt fleecetøy. Ellers hadde jeg sikkert svidd det av på noe til ungene, jeg bruker ikke så mye sportsklær og har i grunnen det jeg trenger. ;) Forresten kunne jeg trengt noe fresht treningstøy, jeg vaser rundt i utvaska tennisklær fra 90-tallet på Sats. ;)

Skrevet

Jeg kan dessverre ikke komme på en eneste ting jeg ønsker meg fra G-sport. Hadde blitt meget skuffa hvis noen ga meg gavekort på en sportsbutikk, men det er åpenbart ikke du:) Kjøp en, eh...Kjøp rulleski! Det blir nok bra.

*Ler godt* Jeg ønsket meg gavekort fra G-sport fra alle som spurte! :o) Myyye bedre det enn å få masse skapfyll. :o)

Gjest togli
Skrevet

Jeg ville hatt ny sykkel, nytt skiantrekk, nye treningsklær og nye joggesko - Helt umulig å velge :-(

Skrevet

Jeg ville kanskje vurdert å kjøpe meg sykkel, men det har jo du. ;)

Ei skikkelig turbukse, kanskje, eller tynt fleecetøy. Ellers hadde jeg sikkert svidd det av på noe til ungene, jeg bruker ikke så mye sportsklær og har i grunnen det jeg trenger. ;) Forresten kunne jeg trengt noe fresht treningstøy, jeg vaser rundt i utvaska tennisklær fra 90-tallet på Sats. ;)

Gleder meg masse til å shoppe! Tar med kjæresten, han fikk også et lite gavekort på G-sport, så kan jeg parkere ham ved fiskeutstyret og koooose meg med å handle bare til MEG på skikkelig ego-vis! :o))))

Skrevet

Jeg ville hatt ny sykkel, nytt skiantrekk, nye treningsklær og nye joggesko - Helt umulig å velge :-(

Ny sykkel og nye joggesko har jeg. Skiantrekk er vel en smuuule utenfor sesong? Treningstøy er alltid morsomt! :o) Ønsker meg en løpethights til også...

Aliza1365380759
Skrevet

Et par gode fjellsko, og nytt ullundertøy! (oj så kjedelig jeg er..) Og ble det mer penger igjen da, så hadde jeg kjøpt et par gode joggesko også! :)

Skrevet

*Ler godt* Jeg ønsket meg gavekort fra G-sport fra alle som spurte! :o) Myyye bedre det enn å få masse skapfyll. :o)

Er det ikke fint at vi er forskjellige, du? ;) Vel, da skal du vel klare å finne noe selv uten vår hjelp:)

Skrevet

Jeg ville spart dem til vinteren og kjøpt meg en god (og sikkert dyr) slalomhjelm.

Eller:

Sykkelsko og pedaler

eller

Tynt-tynt regnsett som er egnet til fjell/turbruk.

Skrevet

En god fleecedress. Godt sete til sykkelen,Gode tursko, Fiskehatt må du jo ha når du skal dra opp flere ørreter ;) Tja...en sovepose som varmer på kalde kvelder i teltet ved vannet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...