Gå til innhold

2800,- til sports-/fritidsutstyr - hva kjøpe?

Anbefalte innlegg

Aliza1365380759
Skrevet

Et par gode fjellsko, og nytt ullundertøy! (oj så kjedelig jeg er..) Og ble det mer penger igjen da, så hadde jeg kjøpt et par gode joggesko også! :)

Og så trenger jeg ny regnbukse!

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

17

• mariaflyfly

3

• Katt-ja

3

• tonie

2

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603
Skrevet

Jeg ville kjøpt et treningsapparat for innebruk. En sånn "ro-sak". husker ikke hva det heter, he he.

Skrevet

Gode fjellsko koster rundt 3000.-, det ville eg ha kjøpt, eller Fjellreven klær.

Gjest mora2
Skrevet

Oi, så moro!

Jeg ville kjøpt ny joggedress til snaxy og ski til snuppen :0)

Kos deg på shopping!

Skrevet

En ryggsekk av god kvalitet kanskje, selv ville jeg ha ønsket meg en ny "gå fra hytte til hytte sekk".

Sykkelklær.

Løpesko + -klær

Superundertøy fra patagonia

Sykkelbriller

Sykkelsko og klikkpedaler

osv. osv.

Gjest xbellax
Skrevet

Tryglet om å få det i cash og funnet noen italienske skjønnheter på polet.

Skrevet

Ett veldig kreativt forslag som sikkert har like god helsegevinst som all verdens sportsutstyr vil ha, forøvrig ville eg brukt litt av pengene til noen gode oster, en bunke stearinlys og ett par gode Italienske filmer på DVD.

Skrevet

En god fleecedress. Godt sete til sykkelen,Gode tursko, Fiskehatt må du jo ha når du skal dra opp flere ørreter ;) Tja...en sovepose som varmer på kalde kvelder i teltet ved vannet.

Vi skulle hatt en sovepose til ja, men denne summen skal brukes ego på meg selv og ikke ny sovepose til en av ungene. :o)

Skrevet

Oi, så moro!

Jeg ville kjøpt ny joggedress til snaxy og ski til snuppen :0)

Kos deg på shopping!

Nei nei! Dette skal ikke brukes på kjæresten eller ungene, men på MEG! Jeg kan jo ikke bruke opp 40-årsgaven på de andre!

Skrevet

En ryggsekk av god kvalitet kanskje, selv ville jeg ha ønsket meg en ny "gå fra hytte til hytte sekk".

Sykkelklær.

Løpesko + -klær

Superundertøy fra patagonia

Sykkelbriller

Sykkelsko og klikkpedaler

osv. osv.

Begynner å innse at jeg har ganske mye, sykkelsko og klikkpedaler er totalt utelukket! :o) Men vindtette hansker til sykling og jogging ståe på lista ja. :o)

Skrevet

*Hehe* Det ville vært totalt bortkastet, alt ville blitt eddik før jeg hadde drukket det.

Skrevet

Om det hadde vært meg, hadde det blitt fotballsko til poden :-)

Skrevet

Om det hadde vært meg, hadde det blitt fotballsko til poden :-)

Nei! Dette er min 40-årsgave og skal brukes på MEG; ikke på kjæreste og unger!

Skrevet

Nei! Dette er min 40-årsgave og skal brukes på MEG; ikke på kjæreste og unger!

Men du spurte hva jeg ville brukt et gavekort på hos G-Sport, gjorde du ikke?

Skrevet

Men du spurte hva jeg ville brukt et gavekort på hos G-Sport, gjorde du ikke?

Joda, men jeg tenkte på til _deg selv_, ikke til andre.

Gjest Elextra
Skrevet

Enten slalåmutstyr eller spinningsykkel.

Skrevet

Joda, men jeg tenkte på til _deg selv_, ikke til andre.

Jojo,- men jeg ville ikke ha sløst vekk nærmere 3000 kr på meg selv i en sportsbutikk nå jeg ikke trenger (eller rettere sagt har lyst på) noe der. :-)

Kjøp av fotballsko til poden på gavekortet vil frigjøre den samme summen til kjøp av andre ting :-) Dessuten har jeg -som Fotballmor med stor F stor glede av hans fotballutstyr ;-)

Skrevet

treningsmaskin til heimen ville jeg ha kjøpt. Helst ro-maskin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...