Gå til innhold

2800,- til sports-/fritidsutstyr - hva kjøpe?

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

17

• mariaflyfly

3

• Katt-ja

3

• tonie

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg hadde kjøpt slalåmski, badedrakt og sko.

*Hehe* Slalomski er noe du aldri vil se på mine bein. Garantert. :o)

Badedrakt var et lurt tips! *Noteres*

Skrevet

*Hehe* Slalomski er noe du aldri vil se på mine bein. Garantert. :o)

Badedrakt var et lurt tips! *Noteres*

Neei, har fått med meg at du ikke kjører alpint.

-men du spurte hva JEG ville kjøpt ;-)

Persille1365381127
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1213560723' post='3901148]

Jeg ville kjøpt to bukser, en kort modell og en lang. De skal være gode og gå tur i, raske turer, ikke lage lyd, puste godt.

Så hadde jeg kjøpt nye sko. Jeg har lyst på både nye fjellsko og nye joggesko.

Og skikkelige sokker til og hatt i skoene.

Og sikkert ullundertøy om det var mer penger igjen.

''Og skikkelige sokker til og hatt i skoene.''

Jeg tenkte at det er jo veldig rart å ha en hatt i skoene?

Og så leste jeg en gang til :)

Skrevet

Allværsjakke.

LOL, kan ikke høre det ordet lenger uten å tenke på Atle Antonsen og Uti vår hage!!

Skrevet

Har nettopp kjøpt meg løpesko, en microfiber løpebukse og en soft shell-jakke (sånn jakke som er litt vindtett, litt vanntatt og litt lun, kjempepraktisk!)

I tillegg har Bergans fine klær, f.eks.

www.Bergans.no

5921 Oslo Lady Trench Coat

Men den koster mer enn 2800 hvis den ikke er på salg på denne tiden av året.

Masse fine og sportslige fritidsklær på G-sport!

Gjest Shira :o)
Skrevet

''Og skikkelige sokker til og hatt i skoene.''

Jeg tenkte at det er jo veldig rart å ha en hatt i skoene?

Og så leste jeg en gang til :)

*flire*

Skrevet

Vanntett sykkelbukse, sånn overtrekksmodell som er fasongsydd m/"knær". Sykkelveske/kurv (jeg har en klikksystem-kurv som er låsbar *genialt*

En tøff caps. Bremmen er kjempepraktisk i trøndervær, både på sykkel og på joggetur, for da slipper du regn på brillene :D

Goretex-joggesko.

Sekk.

Vindtette hansker Jeg er kjempefornøyd med mine! Missing Link.

Sykkelhjelm.

Rollerblades...?!

Hestra vinterhansker.

Sports-bh.

Skrevet

Åh, det skulle vært meg!!

Jeg skulle gjerne hatt løpesko, sykkel, lett regntett jakke, capri løpebukse, fjellsko, sports-bh, ullundertøy, fjellbukse, t-skjorter/topper til å trene i og sikkert mye mer. Kunne glatt brukt 10.000,- på sportsbutikk akkurat nå.

Har begynt å trene og har dårlig med utstyr. :-)

Gjest ViViola
Skrevet

Har ikke lest de andre svarene, så jeg tar bare ut fra mitt ståsted: Terrengsykkel!

Gjest ViViola
Skrevet

Allværsjakke.

''Allværsjakke''

Når man bor i trøndelag, er det obligatorisk fra str. 86 og oppover - ut livet. Så det _har_ man, sjø, når man har kommet opp til den anselige summen av firti aar!

:-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1213621379' post='3901681]

Vanntett sykkelbukse, sånn overtrekksmodell som er fasongsydd m/"knær". Sykkelveske/kurv (jeg har en klikksystem-kurv som er låsbar *genialt*

En tøff caps. Bremmen er kjempepraktisk i trøndervær, både på sykkel og på joggetur, for da slipper du regn på brillene :D

Goretex-joggesko.

Sekk.

Vindtette hansker Jeg er kjempefornøyd med mine! Missing Link.

Sykkelhjelm.

Rollerblades...?!

Hestra vinterhansker.

Sports-bh.

Ah! Når du nevnte caps kom jeg til å huske at jeg ønsker meg goretex-hatten til Bergans! *Noterer*

mariaflyfly
Skrevet

''Allværsjakke''

Når man bor i trøndelag, er det obligatorisk fra str. 86 og oppover - ut livet. Så det _har_ man, sjø, når man har kommet opp til den anselige summen av firti aar!

:-)

Hehe, jeg har skaffa meg det sjøl etter at jeg fikk kjæreste i Trøndelag. ;)

Gjest ViViola
Skrevet

Hehe, jeg har skaffa meg det sjøl etter at jeg fikk kjæreste i Trøndelag. ;)

Min noe snobbete venninne - som synes allværsjakker er ultraharry (ja, hun bor på indre østland) - måtte også innrømme at det var et praktisk og strengt nødvendig plagg i trøndelag! He-he...

Skrevet

Ah! Når du nevnte caps kom jeg til å huske at jeg ønsker meg goretex-hatten til Bergans! *Noterer*

Er ikke klassikeren fra Lowe Alpine enda bedre enn Bergans sin? Sjekk ut den før du bestemmer deg :)

Gjest mora2
Skrevet

Nei nei! Dette skal ikke brukes på kjæresten eller ungene, men på MEG! Jeg kan jo ikke bruke opp 40-årsgaven på de andre!

Hi, hi, ja, men du spurte hva jeg ville brukt de på ;0)

Klart du skal bruke de på deg selv!

Visst jeg bare ksulle kjøpt til meg, ville jeg kjøpt sykkel, det kom jeg på i dag! Men det har jo du...

Kos deg hvertfall på shopping!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1213651670' post='3902036]

Er ikke klassikeren fra Lowe Alpine enda bedre enn Bergans sin? Sjekk ut den før du bestemmer deg :)

Sier du det? Skal sjekke hva de har! For det ønsker jeg meg!

Skrevet

Dagstursekk med litt størrelse. Vanntette tur-sko. Windstopper-fleece-hansker. Softshell-jakke. Trenings-bh. Pulsklokke med gps, eventuelt bare en gps. Ulltrøye.

Gjest xbellax
Skrevet

Ett veldig kreativt forslag som sikkert har like god helsegevinst som all verdens sportsutstyr vil ha, forøvrig ville eg brukt litt av pengene til noen gode oster, en bunke stearinlys og ett par gode Italienske filmer på DVD.

støttes!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...