Gå til innhold

Ringte Nav...

Anbefalte innlegg

Gjest ventet lenge
Skrevet

... og der fikk jeg ikke engang snakket med saksbehandler for min sak. Hun jeg snakket med sa bare at saken min ikke var ferdig behandlet og hadet. Så så langt kom jeg.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Da ringer du opp igjen, og ber spesifikt om å få snakke med din saksbehandler. Ikke si hva det gjelder, bare spør etter saksbehandleren. Evnt be om direktenummeret.

Gjest ventet lenge
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1213600827' post='3901344]

Da ringer du opp igjen, og ber spesifikt om å få snakke med din saksbehandler. Ikke si hva det gjelder, bare spør etter saksbehandleren. Evnt be om direktenummeret.

Jada prøvde igjen, kom til saksbehandleren denne gang. Hun var lite imøtekommende, men sa nå at jeg kanskje fikk vedtak om 14 dager. Jeg fikk ikke klarhet i om det betydde at jeg får penger neste måned. Hun påsto at 5 mnd var ordinær saksbehandlingstid, men når jeg søkte sa de 3 måneder.

Får ikke veldig godt inntrykk av Nav..

Skrevet

Jada prøvde igjen, kom til saksbehandleren denne gang. Hun var lite imøtekommende, men sa nå at jeg kanskje fikk vedtak om 14 dager. Jeg fikk ikke klarhet i om det betydde at jeg får penger neste måned. Hun påsto at 5 mnd var ordinær saksbehandlingstid, men når jeg søkte sa de 3 måneder.

Får ikke veldig godt inntrykk av Nav..

Jeg har blandet erfaringer med NAV. En tinghar jeg lært, ta de månedene som de sier, og pluss på noen ekstra.

Sprøtt at det skal være slik, men de er ofte underbemannet, og det stopper fort opp.

Jeg har fått penger kjapt etter hvert vedtak, så lenge de har hatt kontonummeret mitt, og skattekort.

Lykke til i allefall! Skal krysse fingrene for at du snart har alt i boks.

Gjest ventet lenge
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1213615311' post='3901552]

Jeg har blandet erfaringer med NAV. En tinghar jeg lært, ta de månedene som de sier, og pluss på noen ekstra.

Sprøtt at det skal være slik, men de er ofte underbemannet, og det stopper fort opp.

Jeg har fått penger kjapt etter hvert vedtak, så lenge de har hatt kontonummeret mitt, og skattekort.

Lykke til i allefall! Skal krysse fingrene for at du snart har alt i boks.

Takk skal du ha:-)

Har jo ikke skattekort som stemmer jeg da. Går jo ned over 100000 i året så jeg må ha nytt. Tenkte å vente med å bestille til jeg har fått sluttoppgjøret fra jobben.

Tror du de venter med utbetaling til de har fått korrekt skattekort?

Skrevet

Takk skal du ha:-)

Har jo ikke skattekort som stemmer jeg da. Går jo ned over 100000 i året så jeg må ha nytt. Tenkte å vente med å bestille til jeg har fått sluttoppgjøret fra jobben.

Tror du de venter med utbetaling til de har fått korrekt skattekort?

Jeg bare ba dem og å trekke så og så mye jeg i starten. Så leverte jeg skattekort senere.

Gjest ventet lenge
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1213621146' post='3901679]

Jeg bare ba dem og å trekke så og så mye jeg i starten. Så leverte jeg skattekort senere.

Ok, takk for svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...