corazon Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Hei Vi er på jakt etter hytte for to døgn i juli i Lillesand(sent ute, ja...). Har funnet disse tre campingplassene i en oversikt, men det er ingen hjemmesider, så jeg lurte på om noen her kjenner til disse campingplassene, hvordan det ser ut der og om det er OK hytter? 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Jeg kjenner ikke til hyttene på møglestu og på trydal, men ville nok valgt disse fremfor kjerlingland camping pga denne ligger utenfor Lillesand sentrum. Men om det er ledig på tingsaker så ville jeg absolutt valgt den! Ring dem og hør om de har ledig? http://www.tingsakercamping.no/ 0 Siter
corazon Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Skrevet 16. juni 2008 Jeg kjenner ikke til hyttene på møglestu og på trydal, men ville nok valgt disse fremfor kjerlingland camping pga denne ligger utenfor Lillesand sentrum. Men om det er ledig på tingsaker så ville jeg absolutt valgt den! Ring dem og hør om de har ledig? http://www.tingsakercamping.no/ Takk for svar, Tingsaker hadde vært førstevalget, men de har bare ukeleie på den tiden. 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Takk for svar, Tingsaker hadde vært førstevalget, men de har bare ukeleie på den tiden. Ok synd det. Møglestu er lengre bort fra traffikerte E-18 men ca like langt unna sentrum som ved trydal. Trydal ligger nærmere Tingsaker senter og E-18. Tror jeg ville gått for møglestu jeg 0 Siter
caprice Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Ok synd det. Møglestu er lengre bort fra traffikerte E-18 men ca like langt unna sentrum som ved trydal. Trydal ligger nærmere Tingsaker senter og E-18. Tror jeg ville gått for møglestu jeg Hver gang jeg kjører forbi Trydal tenker jeg: Noe så nitrist - hvem vil bo der? Men alt går vel for to dager.... - Ligger helt oppå E-18. 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Hver gang jeg kjører forbi Trydal tenker jeg: Noe så nitrist - hvem vil bo der? Men alt går vel for to dager.... - Ligger helt oppå E-18. Ja, og nå driver de med utvidelse av E-18 og det medfører masse bråk fra anleggsmaskiner og for ikke å snakke om alt støvet fra jorden som fyker.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.