Gå til innhold

Møglestu, Trydals, Kjerlingland camping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi er på jakt etter hytte for to døgn i juli i Lillesand(sent ute, ja...). Har funnet disse tre campingplassene i en oversikt, men det er ingen hjemmesider, så jeg lurte på om noen her kjenner til disse campingplassene, hvordan det ser ut der og om det er OK hytter?

Skrevet

Jeg kjenner ikke til hyttene på møglestu og på trydal, men ville nok valgt disse fremfor kjerlingland camping pga denne ligger utenfor Lillesand sentrum. Men om det er ledig på tingsaker så ville jeg absolutt valgt den! :) Ring dem og hør om de har ledig?

http://www.tingsakercamping.no/

Skrevet

Jeg kjenner ikke til hyttene på møglestu og på trydal, men ville nok valgt disse fremfor kjerlingland camping pga denne ligger utenfor Lillesand sentrum. Men om det er ledig på tingsaker så ville jeg absolutt valgt den! :) Ring dem og hør om de har ledig?

http://www.tingsakercamping.no/

Takk for svar, Tingsaker hadde vært førstevalget, men de har bare ukeleie på den tiden.

Skrevet

Takk for svar, Tingsaker hadde vært førstevalget, men de har bare ukeleie på den tiden.

Ok synd det. Møglestu er lengre bort fra traffikerte E-18 men ca like langt unna sentrum som ved trydal. Trydal ligger nærmere Tingsaker senter og E-18. Tror jeg ville gått for møglestu jeg :)

Skrevet

Ok synd det. Møglestu er lengre bort fra traffikerte E-18 men ca like langt unna sentrum som ved trydal. Trydal ligger nærmere Tingsaker senter og E-18. Tror jeg ville gått for møglestu jeg :)

Hver gang jeg kjører forbi Trydal tenker jeg: Noe så nitrist - hvem vil bo der? Men alt går vel for to dager.... - Ligger helt oppå E-18.

Skrevet

Hver gang jeg kjører forbi Trydal tenker jeg: Noe så nitrist - hvem vil bo der? Men alt går vel for to dager.... - Ligger helt oppå E-18.

Ja, og nå driver de med utvidelse av E-18 og det medfører masse bråk fra anleggsmaskiner og for ikke å snakke om alt støvet fra jorden som fyker....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...