pekkaline Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Jaaa..... endelig kommer kanskje sjokoladen for dem av oss som teller kalorier. Himmelske hav Jeg tror heller jeg vil klare meg uten, men for et søtt navn http://www.side2.no/helse/article1987605.ece 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 ..det navnet ga meg helt andre assosiasjoner enn herlig sjokolade, og hjelp så deprimerende å tenke på kaloriinnhold av hver bit man spiser.. :-( Nei, det der blir ingen schlæger hos meg, takke meg til gode gamle Freia Melkesjokolade uten tanke på hvor den legger seg ;-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Jeg har fremdeles en sterk trang til å spise hele sjokoladen, kalorier printet på eller ikke... Ikke en gang det grusomme navnet virker avskrekkende på meg 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Skrevet 16. juni 2008 Jeg har fremdeles en sterk trang til å spise hele sjokoladen, kalorier printet på eller ikke... Ikke en gang det grusomme navnet virker avskrekkende på meg Du asså hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.