Gjest Elextra Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Ja, det finnes jo mange pene varianter også. Og _også _ av bueganger;-) http://www.ub.uit.no/baser/arkinord/data/media/232/vadso_kirke_06_med.jpg Det passer jo også i arabisk-inspirerte hus i Andalucia. I hvertfall bedre enn i trauste norske trehus :-). 0 Siter
morsan Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Ja, det var badedrakten din Jeg har kjøpt ny parfyme etter jeg fikk grei beskjed om at min Tresor er for kjerringer. Levisbuksene er byttet ut og jeg avskyr furu. Vel, dette er kun noen av påvirkningene fra dol. Egentlig er lista lang, lang.... Da jeg kom hjem med min nye parfyme sist uke sjekket jeg opp i parfymetråden. Det var sikkert ikke tilfeldig at jeg ubevisst hadde valgt en som var nevnt flere ganger der. *he he* De fleste av oss har jo en tendens til å bevege seg i sirkler og omgås folk som sikkert er mye mer like oss enn det tversnittet va befolkningen man møter her inne. I tillegg er venner og bekjente kanskje litt mindre frie i sine kommentarer.....;-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Skrevet 17. juni 2008 '' selv om jeg tror mannen min er nøye på at det skal passe inn med resten av huset. '' Tviler ikke på at de fleste er nøye når det gjelder eget hus, det er bare ikke alle som har helt sansen og evnen til å se hva som passer. Og vi kjenner jo ikke mannen din :-). ''Tviler ikke på at de fleste er nøye når det gjelder eget hus, det er bare ikke alle som har helt sansen og evnen til å se hva som passer. Og vi kjenner jo ikke mannen din :-).'' Det har du absolutt rett i Han er enige med flere her inne i at han bør kontakte arkitekt, så vi skal ha en nøytral vurdering på det av en som har litt peiling. Han har allerede tegnet ned hvordan han ønsker at det skal se ut. Så får vi se om arkitekten er enig, he he. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 ''Tviler ikke på at de fleste er nøye når det gjelder eget hus, det er bare ikke alle som har helt sansen og evnen til å se hva som passer. Og vi kjenner jo ikke mannen din :-).'' Det har du absolutt rett i Han er enige med flere her inne i at han bør kontakte arkitekt, så vi skal ha en nøytral vurdering på det av en som har litt peiling. Han har allerede tegnet ned hvordan han ønsker at det skal se ut. Så får vi se om arkitekten er enig, he he. Høres lurt ut :-). 0 Siter
KaVa Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Karnapp kan være skikkelig åttitalls-stygt, eller helt OK - spørs hvordan det lages. Det bør passe til huset - få gjerne en arkitekt til å tegne det inn slik atdet ser ut som om det var ment å være der fra "børjan" av. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Skrevet 17. juni 2008 *he he* De fleste av oss har jo en tendens til å bevege seg i sirkler og omgås folk som sikkert er mye mer like oss enn det tversnittet va befolkningen man møter her inne. I tillegg er venner og bekjente kanskje litt mindre frie i sine kommentarer.....;-) Det er det som er så greit med dol. Her stiller en spørsmål og får svar som ikke er pakket inn i silkepapir 0 Siter
morsan Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Det er det som er så greit med dol. Her stiller en spørsmål og får svar som ikke er pakket inn i silkepapir :-) 0 Siter
morsan Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Jeg pleier å kalle han byggmester Bob, for alt kan fikses Han ser ikke problemer, bare løsninger. Det er kjekt å ha en sånn positiv mann ) Høres ut som en drømmemann! :-) Skal love deg at min er meget langt fra å være slik når det gjelder ting som skal ordnes i huset....;-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Skrevet 17. juni 2008 Karnapp kan være skikkelig åttitalls-stygt, eller helt OK - spørs hvordan det lages. Det bør passe til huset - få gjerne en arkitekt til å tegne det inn slik atdet ser ut som om det var ment å være der fra "børjan" av. Ja, arkitekt skal kontaktes 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Skrevet 17. juni 2008 Høres ut som en drømmemann! :-) Skal love deg at min er meget langt fra å være slik når det gjelder ting som skal ordnes i huset....;-) Av og til lurer jeg på hvor han henter energien fra. Da vi laget nytt kjøkken fant han ut at et vindu måtte flyttes 30 cm for at det skulle stå i stil med resten. Så var det ut med vindu, lister og bordkledning. På et øyeblikk var det flyttet 30 cm, og alt klasket på plass igjen. 0 Siter
morsan Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Av og til lurer jeg på hvor han henter energien fra. Da vi laget nytt kjøkken fant han ut at et vindu måtte flyttes 30 cm for at det skulle stå i stil med resten. Så var det ut med vindu, lister og bordkledning. På et øyeblikk var det flyttet 30 cm, og alt klasket på plass igjen. *imponert* 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Vår blir evt i 2. etg, så det går ikke ut over noe plen Så heldige :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.