Gå til innhold

Blir ovnsdøra varm på nye ovner?

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel
Skrevet

Tenker litt fremover, barnesikring...Døra på stekeovnen vi har nå blir varm utenpå, er det vanlig? Hvis de nye er kalde utenpå så må vi kanskje tenke på å kjøpe ny...?

Gjest Elextra
Skrevet

Vi har ganske ny ovn som bare blir så vidt lunken utenpå.

tzatziki1365380058
Skrevet

Kjøp ny hvis dere har penger til det! Var for mange år siden vitne til en ettåring som nettopp hadde lært å gå, mistet balansen, og støttet seg til gammel, varm ovnsdør. H*n var ikke sterk nok til å skyve seg vekk derfra, så ble bare stående til en kom og fikk tatt barnet vekk.

Det var forferdelig - skikkelig forbrent, store blemmer over hele hånda, og jeg kommer aldri til å glemme den hysteriske gråten!

:(

Jeg var bare et barn (12 år) selv, da det skjedde, men jeg glemmer det ALDRI, og jeg bestemte meg for at det i alle fall aldri skulle skje med mine barn.

Så jeg hadde absolutt investert i ny komfyr, selv om det selvfølgelig er sjelden at sånt skjer, selv om det går an å passe på osv. Det er bare ikke verdt risken, synes jeg!

Gjest Aimabel
Skrevet

Kjøp ny hvis dere har penger til det! Var for mange år siden vitne til en ettåring som nettopp hadde lært å gå, mistet balansen, og støttet seg til gammel, varm ovnsdør. H*n var ikke sterk nok til å skyve seg vekk derfra, så ble bare stående til en kom og fikk tatt barnet vekk.

Det var forferdelig - skikkelig forbrent, store blemmer over hele hånda, og jeg kommer aldri til å glemme den hysteriske gråten!

:(

Jeg var bare et barn (12 år) selv, da det skjedde, men jeg glemmer det ALDRI, og jeg bestemte meg for at det i alle fall aldri skulle skje med mine barn.

Så jeg hadde absolutt investert i ny komfyr, selv om det selvfølgelig er sjelden at sånt skjer, selv om det går an å passe på osv. Det er bare ikke verdt risken, synes jeg!

Uff, så fælt. Har ingen hast med å få tak i ny, men det er greit å vite. Skal være klar om det dukker opp et godt tilbud!

Mrs. Wallace
Skrevet

Stekeovnen vår er drøyt sju år gammel og blir bare litt mer enn lunken på utsiden av glasset. Sånn at det kjennes, men ikke så mye at et barn skader seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...