Gå til innhold

Hjemmeside m/ passord til bilder etc..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg bor langt unna det meste av familien min, og har så lyst til å lage en nettside hvor familie og venner kan gå for å se bilder av barna osv.

Jeg har ikke peiling på sånt- aner ikke om det er vanskelig, eller om det fins no sted på nett hvor jeg kan lære dette enkelt..

Må være med passord, sånn at kun de som har tillatelse fra meg kan gå inn...også bør det jo være lettvindt å legge ut nye bilder ofte.. :)

Noen som kan hjelpe meg??

Skrevet

Anbefaler deg å lage en konto på flickr.com. Dette er egentlig en "ren" fototjeneste, men du står jo fritt til å skrive så lange kommentarer til hvert bilde som du ønsker (med andre ord er det ikke så uvanlig å bruke flickr som en slags blogg). Du kan stille inn kontoen din slik at alt du laster opp automatisk blir skjult for andre enn de du kaller "familie" og/eller "venner", eller du kan sette disse innstillingene for hvert enkelt bilde fra gang til gang. De du ønsker skal se bildene dine må også ha konto på flickr, men de behøver ikke bruke denne til annet enn for å bli din "kontakt" og dermed kunne se bildene.

• 2 uker senere...
Skrevet

Går an å ha sånn fotokonto på eurofoto eller fotoknudsen eller likn bedrifter. Der kan man laste opp bilder for å framkalle dem, men også dele bilder med andre. Disse må da ha konto der, og så må du gjodkjenne at de får se bildene dine.. Praktisk og greit;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...