Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

må man da innom lege og få en henvisning først, eller kan man gå dit direkte uten at det blir dyrere da?

Gjest ViViola
Skrevet

Det blir _mye_ dyrere uten henvisning - men til gjengjeld slipper du sannsynligvis ventetid...

Skrevet

Det blir _mye_ dyrere uten henvisning - men til gjengjeld slipper du sannsynligvis ventetid...

Ok, takk for superraskt svar :) Jeg har en sønn som vokser aldeles fort slik at muskler ikke helt følger skjelettet....så noe må gjøres. Da blir det legetime først.

Gjest ViViola
Skrevet

Ok, takk for superraskt svar :) Jeg har en sønn som vokser aldeles fort slik at muskler ikke helt følger skjelettet....så noe må gjøres. Da blir det legetime først.

He-he, logget meg akkurat på, og du lå øverst på 25 nyeste. :-)

Ja, gå veien om lege, det bør du uansett gjøre med en slik lidelse. Og forklarer du problemet når du ringer rundt til alle fysioterapeuter registrert på Gule Sider, så kan du jo komme inn litt raskere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...