pekkaline Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 må man da innom lege og få en henvisning først, eller kan man gå dit direkte uten at det blir dyrere da? 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Det blir _mye_ dyrere uten henvisning - men til gjengjeld slipper du sannsynligvis ventetid... 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Skrevet 16. juni 2008 Det blir _mye_ dyrere uten henvisning - men til gjengjeld slipper du sannsynligvis ventetid... Ok, takk for superraskt svar Jeg har en sønn som vokser aldeles fort slik at muskler ikke helt følger skjelettet....så noe må gjøres. Da blir det legetime først. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Ok, takk for superraskt svar Jeg har en sønn som vokser aldeles fort slik at muskler ikke helt følger skjelettet....så noe må gjøres. Da blir det legetime først. He-he, logget meg akkurat på, og du lå øverst på 25 nyeste. :-) Ja, gå veien om lege, det bør du uansett gjøre med en slik lidelse. Og forklarer du problemet når du ringer rundt til alle fysioterapeuter registrert på Gule Sider, så kan du jo komme inn litt raskere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.