Gå til innhold

Nå drar jeg på jobb, ha en fin dag!

Anbefalte innlegg

Gjest minnah
Skrevet

Begynner sent i dag, deilig å ha en time for seg selv etter at pappan tok med seg ungene i barnehagen! Dusje i fred, spise i fred, og drikke en iskaffe mens jeg klikker litt på DOL - perfekt start på en tirsdag ;-)

Ha en god dag alle sammen!

Gjest Elextra
Skrevet

Herlig!

Har barn på 7 år, men det tror jeg aldri har skjedd meg. Den av oss som evt. har god tid på morgenen følger barna. Slik blir det nødvendigvis når tid er den største knapphetsfaktoren i hverdagen.

Kos deg og nyt det! :-)

Skrevet

Jasså, jeg forsov meg i dag gitt, ingen pangstart i grunnen, iallefall ikke en god en.

Min 7-årige morgenfugl var selvsagt oppe og hadde ordnet seg, og kommenterte da jeg kom ned i stua som det trollet "Hei, Mamma, har du forsovet deg i dag?" sa han med verdens fineste stemme, "Ja sa jeg, hvorfor vekket du meg ikke om du visste det?"

"Nei, jeg tenkte bare du kunne få sove ut skikkelig i dag" sa han, huh, sove ut ja, men kan ikke si at den ekstra timen på øyet gjorde godt for kropp å sjel, heller tvert om!

Skrevet

Ha en god dag på jobb :) Takk, jeg skal få gjort unna litt hjemme jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...