Gjest minnah Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Begynner sent i dag, deilig å ha en time for seg selv etter at pappan tok med seg ungene i barnehagen! Dusje i fred, spise i fred, og drikke en iskaffe mens jeg klikker litt på DOL - perfekt start på en tirsdag ;-) Ha en god dag alle sammen! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Herlig! Har barn på 7 år, men det tror jeg aldri har skjedd meg. Den av oss som evt. har god tid på morgenen følger barna. Slik blir det nødvendigvis når tid er den største knapphetsfaktoren i hverdagen. Kos deg og nyt det! :-) 0 Siter
Aggathe Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Jasså, jeg forsov meg i dag gitt, ingen pangstart i grunnen, iallefall ikke en god en. Min 7-årige morgenfugl var selvsagt oppe og hadde ordnet seg, og kommenterte da jeg kom ned i stua som det trollet "Hei, Mamma, har du forsovet deg i dag?" sa han med verdens fineste stemme, "Ja sa jeg, hvorfor vekket du meg ikke om du visste det?" "Nei, jeg tenkte bare du kunne få sove ut skikkelig i dag" sa han, huh, sove ut ja, men kan ikke si at den ekstra timen på øyet gjorde godt for kropp å sjel, heller tvert om! 0 Siter
pekkaline Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Ha en god dag på jobb Takk, jeg skal få gjort unna litt hjemme jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.