Hushjelpen Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Ser ungdommene går med t skjorter, capser ol med DC "inni hverandre", noen som skjønner hva jeg mener? Sønnen i huset øsnker seg slike, noen som vet hvor de er å få kjøpt? Butikk eller nettbutikk som fører dette merket? Hva står DC for, noen som vet det? 0 Siter
Gjest klesmerke Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Gå inn på denne linken, så finner du muligens svaret. www.stress.no 0 Siter
kosen Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 www.nok200.com selger slike klær, og mye annet fint. 0 Siter
Mistera Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har bland annet sett endel av tøyet de har på stress linken der hos Blend.. Kansje de fører merket? 0 Siter
Gjest Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Bor du i Oslo? Det selges på de "kule" skatebutikkene i byen. En av dem ligger på Byporten, i den enden som er borte ved sentralstasjonen. Ellers er det også en butikk i 2. etasje på Oslo City (Er det Urban mon tro?) og også en tvers over gaten for Arkaden (i samme bygg som XXL). Så er det Whitewater i "trikkegaten" ved stortorvet, et kvartal overfor Glassmagasinet. Der kan du nok finne noe! Ellers vet jeg ikke hvor du finner det i andre byer, men stort sett på disse kule butikkene som har mye merkevarer for skateungdom. (Skal du eller noen andre kjente til USA lønner det seg forøvrig å handle der. Skateskoene fra DC som koster ca 1200 kroner i Norge koster 450 kroner der! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.