Gjest det lurer jeg på2 Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Hvor lenge er det vanlig å blø? 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Blø? Nå fjernet jeg hormonspiralen samtidig som jeg ble sterilisert og blødde av den grunn, men er det vanlig å blø etter en normal sterilisering? Ring legekontoret/sykehuset og spør? 0 Siter
Gjest det lurer jeg på2 Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Blø? Nå fjernet jeg hormonspiralen samtidig som jeg ble sterilisert og blødde av den grunn, men er det vanlig å blø etter en normal sterilisering? Ring legekontoret/sykehuset og spør? Jeg ventet mensen noen dager etter operasjonen, så det er mulig mensen kom rett etterpå da. (?) Jeg trodde kanskje sårene inni blødde. Jeg opererte torsdag, og blør så vidt enda. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Jeg blødde ikke etter sterilisering! Kontakt lege eller sykehuset og spør!! 0 Siter
Gjest det lurer jeg på2 Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Jeg blødde ikke etter sterilisering! Kontakt lege eller sykehuset og spør!! Det var visst mensen som startet litt tidligere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.