Gå til innhold

Hvor dum kan man bli

Anbefalte innlegg

Gjest superidioten
Skrevet

Jeg må jo ha rekorden i dumhet.

Kjøpte en selvoppblåsende madrass i går, greit å slippe å dra på pumpe eller blåse seg i svime - tenkte jeg.

Fulgte bruksanvisningen, åpnet ventilen og ventet på det store underet, at den skulle blåse seg opp. Underet kom ikke. Hmmm, feilvare tenkte jeg og tok madrassen tilbake til butikken. Å - jeg må jo blåse - sier han bak disken. Klart jeg må blåse når den har ligget sammenrullet i pakken.

Ja, ja... så man må altså blåse opp selvoppblåsende madrasser. Pumpe - nei det går ikke - ingen pumpe passer til en sånn ventil.

Ja, ja. Så dum kan man altså bli

Skrevet

Ja, det ligger vel liksom i ordet "Man må selv blåse opp madrassen":-)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har også en sånn, men har ikke blåst selv.

Mener å huske det tok ganske lang tid før den blåste seg opp første gangen, men blåsing selv var altså ikke nødvendig.

Men nå begynner det å bli en stund siden min telt- og festivalkarriere, så dette er bare vage minner ;).

Skrevet

Hørtes merkverdig ut...det er ikke noe du skal skru på der i tuten da?

Gjest mora2
Skrevet

Hmm..Hørtes rart ut da..

Snaxy har en slik, og der bare skrur du på ventilen, så blåser den seg opp selv..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...