Gå til innhold

leieboern er en tyv

Anbefalte innlegg

Mrs. Wallace
Skrevet

'Og det tør du stå inne for med nick også? Hehe, snakk om å være tøff, altså!'

Hørtes ut som en trussel...?

Trussel?

Jøss, så mye rart folk leser inn i enkle setninger.

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

7

• Glimtipper

4

• mrxx

2

• ekte nick

2

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion
Skrevet

Hvordan i all verden får du det til å bli en trussel, hidi? ;)

Bare lurte!

Hørtes unødvendig negativt ut, spør du meg!

hidi, the scorpion
Skrevet

Trussel?

Jøss, så mye rart folk leser inn i enkle setninger.

Lurte bare.

Unødvendig negativt, mener nå jeg....

Gjest ChiengMai
Skrevet

'Og det tør du stå inne for med nick også? Hehe, snakk om å være tøff, altså!'

Hørtes ut som en trussel...?

Herregud, er du helt på trynet, eller? Det må da være måte på å male fanden på veggen.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Bare lurte!

Hørtes unødvendig negativt ut, spør du meg!

Når folk skriver innlegg hvor de legger ut om at nå har de mistet respekten de hadde for noen og så ikke tør skrive nicket sitt, så må det jaggu være lov til å gi svar tilbake om at de ikke tør bruke nick. Hvilken trussel du ser i det kan ikke jeg skjønne.

hidi, the scorpion
Skrevet

Herregud, er du helt på trynet, eller? Det må da være måte på å male fanden på veggen.

Helt unødvendig negativt svar!

Du oppfordrer i grunnen alle til ikke å stå frem med eget nick, om de skal si noe ubehagelig om/for deg.

Dårlig gjort:(

hidi, the scorpion
Skrevet

Når folk skriver innlegg hvor de legger ut om at nå har de mistet respekten de hadde for noen og så ikke tør skrive nicket sitt, så må det jaggu være lov til å gi svar tilbake om at de ikke tør bruke nick. Hvilken trussel du ser i det kan ikke jeg skjønne.

Da misforstod jeg hele innlegget ditt! Trodde nemlig det var helt motsatt...!

Beklager så mye, ChiengMai!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Da misforstod jeg hele innlegget ditt! Trodde nemlig det var helt motsatt...!

Beklager så mye, ChiengMai!

Helt i orden. Og ja, du misforsto meg. :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Skjønte det etterhvert. Og jeg var jo svært forbauset over "din" respons, fordi jeg aldri har lest noe stzgt av deg fër

Gjest mora2
Skrevet

Du har hvertfall lært en ny ting av dette, ikke låne bort kjære ting til leieboere....

Jeg ville reist hjem til han, spurt om han hadde tilfeldigvis fått det med seg under pakkingen...

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, jeg gjorde det.

Alltid sett på deg som en veldig seriøs og intelligent ressurs her, så jeg beklager virkelig.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ja, jeg gjorde det.

Alltid sett på deg som en veldig seriøs og intelligent ressurs her, så jeg beklager virkelig.

Det er slikt som skjer, helt i orden. :-)

Gjest tytti
Skrevet

''Den respekten jeg har hatt for deg, Chiengmai, fordi du veldig ofte opptrer saklig, forsvant som dugg for solen nå. Skam deg!''

Og det tør du stå inne for med nick også? Hehe, snakk om å være tøff, altså!

Jeg er ikke fast bruker her inne og har heller ikke noe fast nick. De gangene jeg svarer på innlegg skriver jeg enten bare et ord eller så glemmer jeg å skrive inn nick. Bedre nå? Lett å gå til angrep for å latterliggjøre mitt innlegg, men det forandrer ikke din usmakelige og lite sympatiske opptreden i denne tråden.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg er ikke fast bruker her inne og har heller ikke noe fast nick. De gangene jeg svarer på innlegg skriver jeg enten bare et ord eller så glemmer jeg å skrive inn nick. Bedre nå? Lett å gå til angrep for å latterliggjøre mitt innlegg, men det forandrer ikke din usmakelige og lite sympatiske opptreden i denne tråden.

Det får du selv stå for at du mener, and I couldn't care less.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...