Mrs. Wallace Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 'Og det tør du stå inne for med nick også? Hehe, snakk om å være tøff, altså!' Hørtes ut som en trussel...? Trussel? Jøss, så mye rart folk leser inn i enkle setninger. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Hvordan i all verden får du det til å bli en trussel, hidi? Bare lurte! Hørtes unødvendig negativt ut, spør du meg! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Trussel? Jøss, så mye rart folk leser inn i enkle setninger. Lurte bare. Unødvendig negativt, mener nå jeg.... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 'Og det tør du stå inne for med nick også? Hehe, snakk om å være tøff, altså!' Hørtes ut som en trussel...? Herregud, er du helt på trynet, eller? Det må da være måte på å male fanden på veggen. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Bare lurte! Hørtes unødvendig negativt ut, spør du meg! Når folk skriver innlegg hvor de legger ut om at nå har de mistet respekten de hadde for noen og så ikke tør skrive nicket sitt, så må det jaggu være lov til å gi svar tilbake om at de ikke tør bruke nick. Hvilken trussel du ser i det kan ikke jeg skjønne. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Herregud, er du helt på trynet, eller? Det må da være måte på å male fanden på veggen. Helt unødvendig negativt svar! Du oppfordrer i grunnen alle til ikke å stå frem med eget nick, om de skal si noe ubehagelig om/for deg. Dårlig gjort:( 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Når folk skriver innlegg hvor de legger ut om at nå har de mistet respekten de hadde for noen og så ikke tør skrive nicket sitt, så må det jaggu være lov til å gi svar tilbake om at de ikke tør bruke nick. Hvilken trussel du ser i det kan ikke jeg skjønne. Da misforstod jeg hele innlegget ditt! Trodde nemlig det var helt motsatt...! Beklager så mye, ChiengMai! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Da misforstod jeg hele innlegget ditt! Trodde nemlig det var helt motsatt...! Beklager så mye, ChiengMai! Helt i orden. Og ja, du misforsto meg. :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Helt i orden. Og ja, du misforsto meg. :-) Skjønte det etterhvert. Og jeg var jo svært forbauset over "din" respons, fordi jeg aldri har lest noe stzgt av deg fër 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Du har hvertfall lært en ny ting av dette, ikke låne bort kjære ting til leieboere.... Jeg ville reist hjem til han, spurt om han hadde tilfeldigvis fått det med seg under pakkingen... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Helt i orden. Og ja, du misforsto meg. :-) Ja, jeg gjorde det. Alltid sett på deg som en veldig seriøs og intelligent ressurs her, så jeg beklager virkelig. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Ja, jeg gjorde det. Alltid sett på deg som en veldig seriøs og intelligent ressurs her, så jeg beklager virkelig. Det er slikt som skjer, helt i orden. :-) 0 Siter
Gjest tytti Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 ''Den respekten jeg har hatt for deg, Chiengmai, fordi du veldig ofte opptrer saklig, forsvant som dugg for solen nå. Skam deg!'' Og det tør du stå inne for med nick også? Hehe, snakk om å være tøff, altså! Jeg er ikke fast bruker her inne og har heller ikke noe fast nick. De gangene jeg svarer på innlegg skriver jeg enten bare et ord eller så glemmer jeg å skrive inn nick. Bedre nå? Lett å gå til angrep for å latterliggjøre mitt innlegg, men det forandrer ikke din usmakelige og lite sympatiske opptreden i denne tråden. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Jeg er ikke fast bruker her inne og har heller ikke noe fast nick. De gangene jeg svarer på innlegg skriver jeg enten bare et ord eller så glemmer jeg å skrive inn nick. Bedre nå? Lett å gå til angrep for å latterliggjøre mitt innlegg, men det forandrer ikke din usmakelige og lite sympatiske opptreden i denne tråden. Det får du selv stå for at du mener, and I couldn't care less. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.