Gå til innhold

Til dere mannfolk

Anbefalte innlegg

Gjest ViViola
Skrevet

Hehe, du har vel rett, i dag så rir de på smokken sin:-)

;-)

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

17

• mrxx

7

• bustebeisa

5

• tonie

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

minner meg om en gang i min ungdom. Jeg kjørte en gammel, dårlig bil som stoppet midt i byens travleste lyskryss i rushtiden. Jeg sperret faktisk fire filer... Ingen gjorde mine til å hjelpe meg, og i bilen bak meg satt en mann i førtiårene tipper jeg og tutet og tutet. Jeg ble temmelig stressa, og litt sint.

Så jeg gikk bort til mannen, banket på vinduet hans og ventet til han åpnet. Så sa jeg:

"Hvis du kan dytte min bil ut av krysset kan jeg godt tute for deg så lenge."

Da kom han ut av bilen og hjalp meg gitt....

*LOL*

Gjest xbellax
Skrevet

Jeg ringer mine venner på Falk, jeg betaler en årsavgift på et eller annet og så kommer de natt og dag for å låse meg inn, dra meg ut av grøfta, tauer meg til verkested, skifter dekk, sjokkstarter batteriet, bytter batteriet, fyller på bensin (glemmer å sjekke sånt jeg), you name it.. og uten èn sur mine.

Jeg elsker Falk.

Skrevet

De som passerte så sikkert at du klarte deg utmerket selv. ;)

Da jeg tok lappen som 18-åring og skulle låne pappas bil, fikk jeg beskjed om at det var betingelser knyttet til det. Først skulle jeg ut og skifte dekk, peile olje, fylle spylevæske og finne fram til sikringsboksen. Når jeg hadde bevist at jeg kunne det fikk jeg lov til å kjøre. Har hatt stor nytte av alt sammen, og dekk har jeg skiftet selv så lenge jeg har eid bil, helt til for et par år siden da jeg ble syk. Da ble det dekkhotell, og det kommer jeg til å fortsette med. :)

Skrevet

4. Gjør det samme som om det var en mann som låg på kne og skifta hjul.

''4. Gjør det samme som om det var en mann som låg på kne og skifta hjul.''

Og hva gjør du da?

Gjest Elextra
Skrevet

Det var faktisk flere som reiste seg fra meg da jeg var gravid sist. Jeg husker jeg tenkte at nå er det blitt tydelig at jeg er gravid, for nå reiser folk seg for meg.

Jeg opplevde også et par ganger at noen reiste seg og tilbød meg plass.

Men det gjorde aldri en mannlig nordmann. Enten var det utlendinger/av utenlandsk avstamning, eller det var kvinner, også eldre.

Skrevet

Det var faktisk flere som reiste seg fra meg da jeg var gravid sist. Jeg husker jeg tenkte at nå er det blitt tydelig at jeg er gravid, for nå reiser folk seg for meg.

Jeg var sterkt i tvil om en dame som sto i midtgangen ved siden av setet mitt på toget forleden var gravid eller bare litt tykk, så jeg våget ikke tilby henne setet mitt direkte, men valgte å reise med diskrét og flytte meg over til en annen vogn.

Ikke lett det der!

Skrevet

Jeg opplevde også et par ganger at noen reiste seg og tilbød meg plass.

Men det gjorde aldri en mannlig nordmann. Enten var det utlendinger/av utenlandsk avstamning, eller det var kvinner, også eldre.

Ja, kvinner var de desidert flinkeste til å reise seg

Skrevet

minner meg om en gang i min ungdom. Jeg kjørte en gammel, dårlig bil som stoppet midt i byens travleste lyskryss i rushtiden. Jeg sperret faktisk fire filer... Ingen gjorde mine til å hjelpe meg, og i bilen bak meg satt en mann i førtiårene tipper jeg og tutet og tutet. Jeg ble temmelig stressa, og litt sint.

Så jeg gikk bort til mannen, banket på vinduet hans og ventet til han åpnet. Så sa jeg:

"Hvis du kan dytte min bil ut av krysset kan jeg godt tute for deg så lenge."

Da kom han ut av bilen og hjalp meg gitt....

''"Hvis du kan dytte min bil ut av krysset kan jeg godt tute for deg så lenge."''

Glitrende!!! :-)

Skrevet

Punktere? Går det an da? :-o

Når man kjører rett på en spiker eller skrue så... Skjønner ikke hvordan jeg har klart å få den rett inn i dekket, men det har jeg altså. Den var midt under så det var ingen som hadde gjort det heller, jeg hadde kjørt på den. :o(

Gjest togli
Skrevet

Når man kjører rett på en spiker eller skrue så... Skjønner ikke hvordan jeg har klart å få den rett inn i dekket, men det har jeg altså. Den var midt under så det var ingen som hadde gjort det heller, jeg hadde kjørt på den. :o(

Jeg hadde sikkert ringt nødnummeret i et slikt tilfelle ;-P

Skrevet

''4. Gjør det samme som om det var en mann som låg på kne og skifta hjul.''

Og hva gjør du da?

1. Tenker at h*n i likestillinges navn kan klare seg selv.

Skrevet

1. Tenker at h*n i likestillinges navn kan klare seg selv.

Så du har altså ingen gentlemansgener? Jeg liker menn som tilbyr seg å hjelpe en kvinne. Kall meg gjerne gammeldags, men det gjør jeg.

Det er ikke det at jeg ikke klarer det selv, men det er noe med det å bli tilbudt hjelp. Det er hyggelig og et tegn på omsorg og at noen bryr seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...