Gå til innhold

hva gjør jeg nå? sønnens utforsker trang:(

Anbefalte innlegg

Gjest anonym jepp
Skrevet

Vi skifter vindu og har en del sprayflasker med vindus isolering liggende (skumspray)

Nå har han lekt seg med en flaske og har isolert fingrene sine så nå har de knallhard isolering på seg og det sitter bom fast.

Whitespirit og vann er nyttesløst, får av litt ved å rive av, men det går utover huden.

Hva i alle dager skal vi gjøre? Han kan da ikke gå rundt med gule "trælete" fingre i hele sommer? dessuten så irriterer vel dette huden?

Neglene har også fått.

Her er det ikke snakk om et småbarn for dere som er angrepsvillige ,måtte bare si det på forskudd:))

Skrevet

Jeg ville prøvd å ta masse olje på hendene, spiller ingen rolle hva slags olje sålenge den er hudvennlig. Dere kan prøve med dusjolje hvis dere har det, eller kan olivenolje eller smør være forsøket verdt.

Skrevet

Ringer en byggvarebutikk, evt brannvesenet og spør om råd. Du ringer ikke nødtelefonen, men et vanlig nr til ovenstående etat.

Skrevet

Å himmel,- det kunne fint min tenåringssønn også gjort - om det nå er noen trøst...

Fikle og pirke på alt mens hjernen tar en pause ;-)

Gjest anonym jepp
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1213718741' post='3902605]

Ringer en byggvarebutikk, evt brannvesenet og spør om råd. Du ringer ikke nødtelefonen, men et vanlig nr til ovenstående etat.

snekkeren har vært her med rens for skumpistol, men det funket ikke:(

Gjest anonym jepp
Skrevet

Å himmel,- det kunne fint min tenåringssønn også gjort - om det nå er noen trøst...

Fikle og pirke på alt mens hjernen tar en pause ;-)

Ja her har det vært laaang pause:)

Jeg tror vi må høre på legevakta, da det begynner å gjøre vondt.

Gjest anonym jepp
Skrevet

Jeg ville prøvd å ta masse olje på hendene, spiller ingen rolle hva slags olje sålenge den er hudvennlig. Dere kan prøve med dusjolje hvis dere har det, eller kan olivenolje eller smør være forsøket verdt.

Olje er prøvd uten hell

hidi, the scorpion
Skrevet

Uffda!

Fortell hvordan det går! Hørtes ikke godt ut.....

Skrevet

Synes du skal dra på legekontoret eller legevakta hvis det begynner å bli vondt. Kan det hjelpe å holde hendene i en bøtte med vann, til dere kommer dit?

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har sett mannen min skumme en haug med vinduer, så jeg sendte en sms og spurte hvordan en får det vekk. "Det der er noe helsike å få bort" svarte han :(

Jeg ville ringt legen, evt giftmiddelsentralen og spurt der, om det kan være noe fare å få det på huden.

Gjest anonym jepp
Skrevet

Jeg har sett mannen min skumme en haug med vinduer, så jeg sendte en sms og spurte hvordan en får det vekk. "Det der er noe helsike å få bort" svarte han :(

Jeg ville ringt legen, evt giftmiddelsentralen og spurt der, om det kan være noe fare å få det på huden.

Tenker på å ringe giftinformasjons sentralen før evt legevakt.

Gjest mora2
Skrevet

Kjære tid..Uff, litt komisk og da.. ;0)

Har du prøvd smør & sand?

Skrevet

Dette må slites av, det er helt umulig å få av ellers. Men dere får ta av det dere klarer, stort annet er det ikke å gjøre.

Gjest togli
Skrevet

Skrubbekrem?

Kanskje lurt å smøre huden hans med masse feit krem (kan anbefale Eight Hour Creme) for å unngå mer sårhet?

Huff, stakkars....

Skrevet

Hvordan går det?

Gjest anonym jepp
Skrevet

Kjære tid..Uff, litt komisk og da.. ;0)

Har du prøvd smør & sand?

Ja det er veldig komisk:)

En skal ikke føle seg for sikker på barna selv om de er blitt tenåringer har jeg lært meg i dag ;)

De kan visst være like tankeløse som 3 åringer innimellom..

Gjest anonym jepp
Skrevet

Dette må slites av, det er helt umulig å få av ellers. Men dere får ta av det dere klarer, stort annet er det ikke å gjøre.

Vi har begynt å funnet ut det, sitter å napper småbiter hele tiden så vi får håpe han får det vekk om ikke så lenge.

Ser ut som han har hatt hendene i en skikkelig klissen deig:)

Gjest anonym jepp
Skrevet

Skrubbekrem?

Kanskje lurt å smøre huden hans med masse feit krem (kan anbefale Eight Hour Creme) for å unngå mer sårhet?

Huff, stakkars....

Når ikke det sterke middelet snekkeren hadde som er for å ta vekk sånt med ikke virker så tror jeg neppe så mye annet heller virker. vi smører med olje så huden blir glattere under og kanskje gir slipp på svineriet.

Gjest anonym jepp
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1213735761' post='3902961]

Hvordan går det?

Etter å ha summet oss litt, så er vi enige om å nappe det av etterhvert og smøre med olje så huden blir glatt under og kanskje gir bedre slipp på svineriet.

Han har ikke vondt nå.

Skrevet

Vi har begynt å funnet ut det, sitter å napper småbiter hele tiden så vi får håpe han får det vekk om ikke så lenge.

Ser ut som han har hatt hendene i en skikkelig klissen deig:)

Går noen dager før det er borte, jeg har hatt det flere ganger, forbannet dritt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...