Gjest anonym jepp Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Vi skifter vindu og har en del sprayflasker med vindus isolering liggende (skumspray) Nå har han lekt seg med en flaske og har isolert fingrene sine så nå har de knallhard isolering på seg og det sitter bom fast. Whitespirit og vann er nyttesløst, får av litt ved å rive av, men det går utover huden. Hva i alle dager skal vi gjøre? Han kan da ikke gå rundt med gule "trælete" fingre i hele sommer? dessuten så irriterer vel dette huden? Neglene har også fått. Her er det ikke snakk om et småbarn for dere som er angrepsvillige ,måtte bare si det på forskudd:)) 0 Siter
frosken Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Jeg ville prøvd å ta masse olje på hendene, spiller ingen rolle hva slags olje sålenge den er hudvennlig. Dere kan prøve med dusjolje hvis dere har det, eller kan olivenolje eller smør være forsøket verdt. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Ringer en byggvarebutikk, evt brannvesenet og spør om råd. Du ringer ikke nødtelefonen, men et vanlig nr til ovenstående etat. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Å himmel,- det kunne fint min tenåringssønn også gjort - om det nå er noen trøst... Fikle og pirke på alt mens hjernen tar en pause ;-) 0 Siter
Gjest anonym jepp Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1213718741' post='3902605] Ringer en byggvarebutikk, evt brannvesenet og spør om råd. Du ringer ikke nødtelefonen, men et vanlig nr til ovenstående etat. snekkeren har vært her med rens for skumpistol, men det funket ikke:( 0 Siter
Gjest anonym jepp Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Å himmel,- det kunne fint min tenåringssønn også gjort - om det nå er noen trøst... Fikle og pirke på alt mens hjernen tar en pause ;-) Ja her har det vært laaang pause:) Jeg tror vi må høre på legevakta, da det begynner å gjøre vondt. 0 Siter
Gjest anonym jepp Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Jeg ville prøvd å ta masse olje på hendene, spiller ingen rolle hva slags olje sålenge den er hudvennlig. Dere kan prøve med dusjolje hvis dere har det, eller kan olivenolje eller smør være forsøket verdt. Olje er prøvd uten hell 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Ja her har det vært laaang pause:) Jeg tror vi må høre på legevakta, da det begynner å gjøre vondt. Uffda! Fortell hvordan det går! Hørtes ikke godt ut..... 0 Siter
Elis31 Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Synes du skal dra på legekontoret eller legevakta hvis det begynner å bli vondt. Kan det hjelpe å holde hendene i en bøtte med vann, til dere kommer dit? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har sett mannen min skumme en haug med vinduer, så jeg sendte en sms og spurte hvordan en får det vekk. "Det der er noe helsike å få bort" svarte han Jeg ville ringt legen, evt giftmiddelsentralen og spurt der, om det kan være noe fare å få det på huden. 0 Siter
Gjest anonym jepp Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har sett mannen min skumme en haug med vinduer, så jeg sendte en sms og spurte hvordan en får det vekk. "Det der er noe helsike å få bort" svarte han Jeg ville ringt legen, evt giftmiddelsentralen og spurt der, om det kan være noe fare å få det på huden. Tenker på å ringe giftinformasjons sentralen før evt legevakt. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Kjære tid..Uff, litt komisk og da.. ;0) Har du prøvd smør & sand? 0 Siter
mrxx Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Dette må slites av, det er helt umulig å få av ellers. Men dere får ta av det dere klarer, stort annet er det ikke å gjøre. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Skrubbekrem? Kanskje lurt å smøre huden hans med masse feit krem (kan anbefale Eight Hour Creme) for å unngå mer sårhet? Huff, stakkars.... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Ja her har det vært laaang pause:) Jeg tror vi må høre på legevakta, da det begynner å gjøre vondt. Hvordan går det? 0 Siter
Gjest anonym jepp Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Kjære tid..Uff, litt komisk og da.. ;0) Har du prøvd smør & sand? Ja det er veldig komisk:) En skal ikke føle seg for sikker på barna selv om de er blitt tenåringer har jeg lært meg i dag De kan visst være like tankeløse som 3 åringer innimellom.. 0 Siter
Gjest anonym jepp Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Dette må slites av, det er helt umulig å få av ellers. Men dere får ta av det dere klarer, stort annet er det ikke å gjøre. Vi har begynt å funnet ut det, sitter å napper småbiter hele tiden så vi får håpe han får det vekk om ikke så lenge. Ser ut som han har hatt hendene i en skikkelig klissen deig:) 0 Siter
Gjest anonym jepp Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Skrubbekrem? Kanskje lurt å smøre huden hans med masse feit krem (kan anbefale Eight Hour Creme) for å unngå mer sårhet? Huff, stakkars.... Når ikke det sterke middelet snekkeren hadde som er for å ta vekk sånt med ikke virker så tror jeg neppe så mye annet heller virker. vi smører med olje så huden blir glattere under og kanskje gir slipp på svineriet. 0 Siter
Gjest anonym jepp Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1213735761' post='3902961] Hvordan går det? Etter å ha summet oss litt, så er vi enige om å nappe det av etterhvert og smøre med olje så huden blir glatt under og kanskje gir bedre slipp på svineriet. Han har ikke vondt nå. 0 Siter
mrxx Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Vi har begynt å funnet ut det, sitter å napper småbiter hele tiden så vi får håpe han får det vekk om ikke så lenge. Ser ut som han har hatt hendene i en skikkelig klissen deig:) Går noen dager før det er borte, jeg har hatt det flere ganger, forbannet dritt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.