Gå til innhold

FU:Hvor handler du mest?

Anbefalte innlegg

Gjest sjokkert i dag
Skrevet

Hvilken handler du mest på? Jeg har mest handlet på rema1000 og kiwi det siste året.

I dag var jeg innom Spar, tenkte jeg skulle ta den som lå nærmest for en gang skyld. Men jeg synes det var så dyrt der i forhold til hva jeg har vennet meg til. 62kr for en pose med 8wienerpølser, hallo. Jeg gikk derfra med det jeg allerede hadde plukket av varer,dro så til Kiwi og fant pølser til 25kr for tolv stk. Du store min tid for en forskjell, riktignok ulikt merke, men likevel. Mat er dyrt nok.

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

3

• Lillemus

2

• Solbæra

2

• Aliza1365380759

1

Mest aktive i denne tråden

Aliza1365380759
Skrevet

Rema hvis jeg ikke skal ha noe spesielt, men skal ha mer enn 4-5 varer, Ica Maxi hvis jeg skal ha ferskt kjøtt/fisk eller spesifikke varer som Rema ikke fører, og Bunnpris hvis jeg skal ha "bare et brød og en liter melk", for det er i gangavstand.

Gjest annlovinda
Skrevet

'pølser til 25kr for tolv stk'

Hva slags pølser var det du fikk for den prisen da? Så billige pølser har jeg nok aldri kjøpt noen gang.

Men jeg er enig i at jeg synes mat er dyrt. Går mye penger til mat for oss i familien, to voksne, en voksen ungdom og et barn. Går iallefall over 8000 kroner i dagligvarebutikken i løpet av måneden.

Jeg hander på Rema, Meny og Kiwi. Spørs litt hva jeg skal ha. Men det er i hovedsak disse tre butikkene jeg handler i.

candyqueen_83
Skrevet

Handler mest på Rema 1000 og Prix. Innimellom på Kiwi, Ultra og Meny.

Skrevet

Ica ligger nærmest meg og jeg innrømmer at stort sett foregår daglihandelen der. Hos kjæresten handler vi mest på Rema.

Gjest mandolina
Skrevet

Ville ikke spist pølser til 25 kr for 12 stk. Tenk på hva det er i de pølsene?

Hilsen

Gjest Elextra
Skrevet

Ica, Rema, Centra, Kiwi, Joker... handler der det er praktisk eller der de har godt utvalg i ferskvarer, om jeg skal ha gjester eller noe godt til helgen.

Bruker mye penger på mat, men lite på snop, brus og annet helt unødvendig. Kjøper aldri de billigste wienerne, de er gjerne til å spy av :/.

Skrevet

Kiwi fordi jeg kjører forbi hver dag, handler litt større på rema innimellom.

AneM1365380603
Skrevet

Vi handler mest på Ica Maxi og Rema. Jeg synes Ica Maxi er en utrolig flott butikk med deilig frukt- og grøntdisk.

Nærbutikken vår er Spar. Der er de svindyre. Jeg kjøpte et stykke fisk til fiskegrateng for en stund siden, og det stykket kosta nesten hundre kr. Godt ungene har fisket litt nå :)

Gjest mallet
Skrevet

Kiwi til daglig. Den er nærmest. Meny når jeg skal ha ting de ikke har på Kiwi. Prøver å tenke økonomisk i hverdagen selv om vi egentlig har god råd. Men akkurat pølser kjøper jeg aldri de billigste av, de smaker oppvaskvann.

Gjest Denimbird
Skrevet

På Rimi, fordi den ligger nærmest, og jeg har ikke bil.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg handler på Mega, de har best utvalg her jeg bor.

Gjest Glad i First Price.
Skrevet

Ville ikke spist pølser til 25 kr for 12 stk. Tenk på hva det er i de pølsene?

Hilsen

Hvorfor henge seg slik opp i de pølsene. Ser flere har gjort det i innleggene.

Det er sikkert First Price. Jeg synes det er et godt merke. Men ja, noe av det de fører holder jeg meg unna.

Gjest sjokkert i dag
Skrevet

'pølser til 25kr for tolv stk'

Hva slags pølser var det du fikk for den prisen da? Så billige pølser har jeg nok aldri kjøpt noen gang.

Men jeg er enig i at jeg synes mat er dyrt. Går mye penger til mat for oss i familien, to voksne, en voksen ungdom og et barn. Går iallefall over 8000 kroner i dagligvarebutikken i løpet av måneden.

Jeg hander på Rema, Meny og Kiwi. Spørs litt hva jeg skal ha. Men det er i hovedsak disse tre butikkene jeg handler i.

Pølsene er first price, men de glir ned på høykant hos barna. Jeg selv spiser minimalt med pølser.

Skrevet

Coop Obs. Handler etter tilbudene, og er ganske prisbevisst.

Gjest mora2
Skrevet

Vi handler mest på coop prix og Rimi.

Veldig fornøyd med begge butikkene. Om vi skal ha noe spesielt går vi på Meny,der kjøper vi også brus. :0)

Gjest Linnea79
Skrevet

Vi handler mest på Ica Maxi og Rema. Jeg synes Ica Maxi er en utrolig flott butikk med deilig frukt- og grøntdisk.

Nærbutikken vår er Spar. Der er de svindyre. Jeg kjøpte et stykke fisk til fiskegrateng for en stund siden, og det stykket kosta nesten hundre kr. Godt ungene har fisket litt nå :)

Jeg handler også på Ica. Fordi det er nærmest der jeg bor, men ikke spes billig dog.

Ica Maxi har jeg derimot aldri hørt om. Har vi det overalt i landet eller bare enkelte steder?

AneM1365380603
Skrevet

Jeg handler også på Ica. Fordi det er nærmest der jeg bor, men ikke spes billig dog.

Ica Maxi har jeg derimot aldri hørt om. Har vi det overalt i landet eller bare enkelte steder?

Vi har Ica Nær og Ica Maxi. Jeg vet ikke hvor mange det er av de forskjellige butikkene, og hvor de ligger. Ica Maxi er mer et supermarked der de selger alt fra fjernsyn, klær, leker, bøker til matvarer, osv.

Skrevet

Ultra og centra.

Skal vi ha fisk/skalldyr ender vi ofte på Smart club.

Og skal vi ha noe ekstra godt ender vi på Jacobs.

Og når det gjelder pølsepriser og matpriser generelt - det er faktisk ofte sånn at pris og kvalitet henger sammen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...