Gjest ChiengMai Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Mannen. Husvask og støvsuging er noe med det verste jeg gjør, det sitter i lenge etterpå og jeg må gå på smertestillende i flere dager. 0 Siter
Gjest damen i sør Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Jeg , fordi jeg jobber 70 % mens mannen jobber over 100%. Mine fridager går til huset og det er deilig å være ferdig med det før kveld og helger. Ingen krangling over hvem som skal gjøre hva. Mannen ordner bilene og klipper plenene våre. Bare klipping av plen tar lang tid siden den er stor. 0 Siter
Speak Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Jentungen på 9 er sistemann som vasket hus hjemme. Ho fikk for seg at ho skulle støvsuge og vaske i går. Så kjøkken og stue ble støvsugd, og kjøkken ble vasket. Veldig fornøyd med det:-) Ellers deler vi nok på det de få gangen gulvene blir vasket. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Vaskehjelpen gjør det :-). Vi deler gjerne på ryddingen i forkant og det ellers forefallende. Før vi fikk vaskehjelp delte vi på vaskingen, men det var typisk jeg (damen) som trakk i trådene. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Dagens kvinner ansetter ikke hushjelp, de gifter seg med dem. Det bestemte jeg meg for da jeg var 17 år. Dermed er det mannen som vasker alt bortsett fra kjøkkenbenker og badet. Det tar jeg. 0 Siter
astridny Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Jeg gjør det,jeg er hjemmeværende med ett barn. Mens mannen min jobber og skaffet oss penger,så vasker og steller jeg her hjemme. Får vi besøk er han veldig flink til å rydde. :-) 0 Siter
Gjest Grønn iris Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Jeg vasker leil og koppene i helgene. (jeg vet... vi er vel snart de eneste som ikke har oppvaskmaskin) Han tar koppene på hverdagene og småpusset, rydder og sånn. Det er en grei ordning fordi han slutter før meg på hverdagene, mens i helgene har jeg fri og han jobber. Han lager det meste av maten da... Jeg har bare aldri vært flink til matlaging. Og som tidligere nevnt, samboeren er Afrikansk. 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Jeg vasker leil og koppene i helgene. (jeg vet... vi er vel snart de eneste som ikke har oppvaskmaskin) Han tar koppene på hverdagene og småpusset, rydder og sånn. Det er en grei ordning fordi han slutter før meg på hverdagene, mens i helgene har jeg fri og han jobber. Han lager det meste av maten da... Jeg har bare aldri vært flink til matlaging. Og som tidligere nevnt, samboeren er Afrikansk. Vi har heller ikke oppvaskmaskin, hvis det er noen trøst! Og da jeg ennå bodde hjemme pleide pappa å spøke med at han var familiens oppvaskmaskin, så det var helt uaktuelt å "kjøpe ny".. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Jeg vasker leil og koppene i helgene. (jeg vet... vi er vel snart de eneste som ikke har oppvaskmaskin) Han tar koppene på hverdagene og småpusset, rydder og sånn. Det er en grei ordning fordi han slutter før meg på hverdagene, mens i helgene har jeg fri og han jobber. Han lager det meste av maten da... Jeg har bare aldri vært flink til matlaging. Og som tidligere nevnt, samboeren er Afrikansk. Vi har heller ikke oppvaskmaskin,men har veldig lyst på da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.