Gå til innhold

Variert musikk...my ass

Anbefalte innlegg

Gjest Radio deaktiv
Skrevet

Noen andre enn oss på jobben som legger merke til den "store" variasjonen som Radio Norge skryter av å spille?

Billy Joel "pianoman", Bryan Adams "summer of 69", Murray Head "one night in bangkok", Queen "Bohemian Rhapsody eller we will rock you"...er noen av låtene de spiller opptil flere ganger pr dag. Variert musikk liksom....

Gjest minnah
Skrevet

Jeg vet, jeg boikotter nå hele Radio Norge, de ødelegger mine gamle favoritter fullstendig, finnes ikke variert i det hele tatt.

Og en annen ting - jeg som ikke finnes inne i bransjen reagerer også på det radiotekniske - kan det være mulig å avbryte så mange låter som de gjør? Når hørte man sist en hel sang på Radio Norge? De avbryter gjerne midt i 2. vers, det er alldeles på trynet.

Amatørradio.

Skrevet

Jeg holder slett ikke ut å høre på denne reprisekanalen.

Skrevet

Hva slags kanel er dette? Er det Kanal24 i ny ham?

Selv lider jeg meg gjennom Peeeeefiiiireee ørtenfjørten arbeidstimer i uka. Det er ikke noe bedre!

Skrevet

Jeg reagerer også på det at de veeeldig ofte gjentar at de spiller "variert musikk fra 70-tallet og frem til idag osv.". Jeg mener, vi trenger ikke å høre _det_ om og om igjen heller.

Likte kanalen mye bedre før...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...