Åsemor Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Var på posten i dag og hentet en pakke. En SmartBoks eller SmartEske eller hva det heter. Så sier jeg til dammmen "det er vel ikke noe i veien for at jeg bruker denne esken hvis jeg sender noe, bare få på ny portolapp?" Og da skal dere høre at det kan jeg gjøre. Men da må jeg betale mer enn hvis jeg kjøper en ny eske med portolapp på. Har blitt litt opptatt av gjenbruk og sånn i det siste pga barnehagens prosjekter og sånt, så å kaste en eske for å kjøpe en ny lik eske kommer jeg nok ikke til å gjøre. Men dette var post-i-butikk, så hvis jeg skal sende noe i denne esken får jeg kanskje dra ned til det "ordentlige" postkontoret, sånn at jeg kan si fra til ordentlige postansatte at dette var fullstendig høl i huet. Nemlig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Send en mail til posten.no, det er jo ikke de som jobber på postkontoret sin feil. ) Men høl i huet er det - definitivt!!!! 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Skrevet 17. juni 2008 Send en mail til posten.no, det er jo ikke de som jobber på postkontoret sin feil. ) Men høl i huet er det - definitivt!!!! Nei, men de kan vel si fra oppover i systemet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.