Gå til innhold

Posten og gjenbruk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på posten i dag og hentet en pakke. En SmartBoks eller SmartEske eller hva det heter.

Så sier jeg til dammmen "det er vel ikke noe i veien for at jeg bruker denne esken hvis jeg sender noe, bare få på ny portolapp?"

Og da skal dere høre at det kan jeg gjøre. Men da må jeg betale mer enn hvis jeg kjøper en ny eske med portolapp på.

Har blitt litt opptatt av gjenbruk og sånn i det siste pga barnehagens prosjekter og sånt, så å kaste en eske for å kjøpe en ny lik eske kommer jeg nok ikke til å gjøre. Men dette var post-i-butikk, så hvis jeg skal sende noe i denne esken får jeg kanskje dra ned til det "ordentlige" postkontoret, sånn at jeg kan si fra til ordentlige postansatte at dette var fullstendig høl i huet.

Nemlig.

Skrevet

Send en mail til posten.no, det er jo ikke de som jobber på postkontoret sin feil. :o)

Men høl i huet er det - definitivt!!!!

Skrevet

Send en mail til posten.no, det er jo ikke de som jobber på postkontoret sin feil. :o)

Men høl i huet er det - definitivt!!!!

Nei, men de kan vel si fra oppover i systemet. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...