Gå til innhold

Hvor finner lesbiske kjærester?

Anbefalte innlegg

Gjest må da være litt vanskelig?
Skrevet

Noe jeg lenge har lurt på......... Hvor finner lesbiske kjærester, unntatt på homosteder på byen?Hvordan sjekker de opp andre damer? Hvordan ville du gjort det?

Skrevet

Jeg kjenner noen som er lesbiske, og de traff hverandre hhv på jobben, på skolen og på by'n.

-omtrent som de heterofile jeg kjenner faktisk.

Gjest ViViola
Skrevet

Mine homofile venner har absolutt ikke funnet sine livspartnere på homsebarer, de frekventerer ikke de stedene.

Homofile finner sine partnere på samme måten som hetrofile - på jobben, gjennom fritidsaktiviteter, på bussen, på restaurant, på pub osv.

Hvorfor tror du det er så mye vanskeligere for dem å finne noen utenfor sine "egne" steder?

Gjest må da være litt vanskelig?
Skrevet

Mine homofile venner har absolutt ikke funnet sine livspartnere på homsebarer, de frekventerer ikke de stedene.

Homofile finner sine partnere på samme måten som hetrofile - på jobben, gjennom fritidsaktiviteter, på bussen, på restaurant, på pub osv.

Hvorfor tror du det er så mye vanskeligere for dem å finne noen utenfor sine "egne" steder?

fordi de fleste er hetro? forstår ikke hvordan de "finner hverandre"......

Gjest ViViola
Skrevet

He-he, siden du er hetro - har du noen gang prøvd å sjekke om en homofil person? Altså, har du bomma?

Mrs. Wallace
Skrevet

Enten man er homo eller hetero merker man da om det er en viss gjensidig interesse.

Persille1365381127
Skrevet

Jeg antar på de samme stedene hvor alle andre gjør det? Eller ikke gjør det!

Det kryr jo ikke av potensielle kjæreste-emner for heterofile jenter heller akkurat...

Gjest lesbevenninne
Skrevet

ifølge mine kjære lesbiske venninne har de en innebygd "gay-rader" som slår inn ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...