Gjest må da være litt vanskelig? Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Noe jeg lenge har lurt på......... Hvor finner lesbiske kjærester, unntatt på homosteder på byen?Hvordan sjekker de opp andre damer? Hvordan ville du gjort det? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Jeg kjenner noen som er lesbiske, og de traff hverandre hhv på jobben, på skolen og på by'n. -omtrent som de heterofile jeg kjenner faktisk. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Mine homofile venner har absolutt ikke funnet sine livspartnere på homsebarer, de frekventerer ikke de stedene. Homofile finner sine partnere på samme måten som hetrofile - på jobben, gjennom fritidsaktiviteter, på bussen, på restaurant, på pub osv. Hvorfor tror du det er så mye vanskeligere for dem å finne noen utenfor sine "egne" steder? 0 Siter
Gjest må da være litt vanskelig? Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Mine homofile venner har absolutt ikke funnet sine livspartnere på homsebarer, de frekventerer ikke de stedene. Homofile finner sine partnere på samme måten som hetrofile - på jobben, gjennom fritidsaktiviteter, på bussen, på restaurant, på pub osv. Hvorfor tror du det er så mye vanskeligere for dem å finne noen utenfor sine "egne" steder? fordi de fleste er hetro? forstår ikke hvordan de "finner hverandre"...... 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 fordi de fleste er hetro? forstår ikke hvordan de "finner hverandre"...... He-he, siden du er hetro - har du noen gang prøvd å sjekke om en homofil person? Altså, har du bomma? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 fordi de fleste er hetro? forstår ikke hvordan de "finner hverandre"...... Enten man er homo eller hetero merker man da om det er en viss gjensidig interesse. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Jeg antar på de samme stedene hvor alle andre gjør det? Eller ikke gjør det! Det kryr jo ikke av potensielle kjæreste-emner for heterofile jenter heller akkurat... 0 Siter
Gjest lesbevenninne Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 ifølge mine kjære lesbiske venninne har de en innebygd "gay-rader" som slår inn 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.