Gjest Spekepølse Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Merkelig problemstilling. Har aldri hørt at folk kommer ilende til og hjelper verken menn eller kvinner som står bøyd over barnevogner. Hvorfor i alle dager skulle de det??? Ville sannsynligvis ikke lagt merke til at han stod der. 0 Siter
morsan Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Skrevet 19. juni 2008 Merkelig problemstilling. Har aldri hørt at folk kommer ilende til og hjelper verken menn eller kvinner som står bøyd over barnevogner. Hvorfor i alle dager skulle de det??? Ville sannsynligvis ikke lagt merke til at han stod der. ''Merkelig problemstilling'' Det er fordi det er et tulleinnlegg i kjølvannet av en annen tråd på dol;-) 0 Siter
Gjest Spekepølse Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 ''Merkelig problemstilling'' Det er fordi det er et tulleinnlegg i kjølvannet av en annen tråd på dol;-) aha--- viLket dA? 0 Siter
morsan Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Skrevet 19. juni 2008 aha--- viLket dA? Det er en tråd noen hakk lenger ned her som heter "til dere mannfolk", skrevet av Lillemus;-) 0 Siter
meg__123! Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 herregud, ingen andre har noe med at andres unger griner vel? kunne skjønt det om ungen lå helt alene men.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 herregud, ingen andre har noe med at andres unger griner vel? kunne skjønt det om ungen lå helt alene men.. Det var et køddeinnlegg myntet på et innlegg litt lengre nede fra meg, som het "Til dere mannfolk". ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Skrevet 20. juni 2008 Det var et køddeinnlegg myntet på et innlegg litt lengre nede fra meg, som het "Til dere mannfolk". ;o) ;-) Man skal være varsom med å kødde, og særlig midt i uka! :-) *gleder meg til rødvin i kveld* 0 Siter
meg__123! Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Det var et køddeinnlegg myntet på et innlegg litt lengre nede fra meg, som het "Til dere mannfolk". ;o) ok, ellers hadde jeg begynt å lure 0 Siter
morsan Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Skrevet 20. juni 2008 ok, ellers hadde jeg begynt å lure Skjønner jeg veldig godt!! :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.