Gå til innhold

Til dere kvinnfolk......;-)

Anbefalte innlegg

Gjest Spekepølse
Skrevet

Merkelig problemstilling. Har aldri hørt at folk kommer ilende til og hjelper verken menn eller kvinner som står bøyd over barnevogner. Hvorfor i alle dager skulle de det???

Ville sannsynligvis ikke lagt merke til at han stod der.

Skrevet

Merkelig problemstilling. Har aldri hørt at folk kommer ilende til og hjelper verken menn eller kvinner som står bøyd over barnevogner. Hvorfor i alle dager skulle de det???

Ville sannsynligvis ikke lagt merke til at han stod der.

''Merkelig problemstilling''

Det er fordi det er et tulleinnlegg i kjølvannet av en annen tråd på dol;-)

Gjest Spekepølse
Skrevet

''Merkelig problemstilling''

Det er fordi det er et tulleinnlegg i kjølvannet av en annen tråd på dol;-)

aha--- viLket dA?

Skrevet

aha--- viLket dA?

Det er en tråd noen hakk lenger ned her som heter "til dere mannfolk", skrevet av Lillemus;-)

Skrevet

herregud, ingen andre har noe med at andres unger griner vel? kunne skjønt det om ungen lå helt alene men..

Skrevet

herregud, ingen andre har noe med at andres unger griner vel? kunne skjønt det om ungen lå helt alene men..

Det var et køddeinnlegg myntet på et innlegg litt lengre nede fra meg, som het "Til dere mannfolk". ;o)

Skrevet

Det var et køddeinnlegg myntet på et innlegg litt lengre nede fra meg, som het "Til dere mannfolk". ;o)

;-) Man skal være varsom med å kødde, og særlig midt i uka! :-)

*gleder meg til rødvin i kveld*

Skrevet

ok, ellers hadde jeg begynt å lure :P

Skrevet

ok, ellers hadde jeg begynt å lure :P

Skjønner jeg veldig godt!! :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...