Hushjelpen Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Hvor mange behandlinger er vanlig å ha der? Koster jo 450 kroner gangen, så jeg regner med at man ikke må gå der en gang i uke i flere mnd? Eller? Er det slik at det ofte holder med noen ganger, som hos en kiropraktor? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Min mor gikk i flere mnd uten noen virkning... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Nei, tror generelt man går lengre til naprapat, det er sjelden vanlig med bare et par behandlinger slik som hos kiropraktor. Men antar det kommer litt an på typen skade/plage; naprapaten kan jo også "knekke opp" slik kiropraktoren gjør. Hvor mange behandlinger som trengs avhenger også av egeninnsats; du får gjerne et program med noen øvelser du bør gjøre. Har selv god erfaring med naprapati. 0 Siter
Mistera Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Jeg fikk kjempe bra resultat av hjelp hos naprapat. Etter tiår med nakkesmerter er den så og si borte Og øvelsene hun ga meg hjelper meg til å holde det vedlike... Har da historie hos fysioterapaut og kiropraktor som jeg har gått mere eller mindre fast hos pga plager ved nakke smerter... Setter ALDRI mine bein hos noen av dem, men naprapaten vil jeg nok bruke om jeg skader meg i fremtiden 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.