trollemor;o) Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Jeg har vært syk i noen dager nå, men har vært på jobb og gjort stort set det jeg bruker å gjøre her hjemme. (Ellers blir det ikke gjort, og da blir jeg sprø) I dag ringte husbonden på vei hjem fra jobb og fortalte at han nå har fått det samme som meg.. Det er ingen grunn til å tro at han har det bedre eller verre enn meg, men HAN tror at han har det MYYYYE vere enn meg også kommer han hjem og legger seg på sofaen, og sann mine ord, der blir han liggende i dag. Mannfolk ass.... Et lite hjertesukk fra... 0 Siter
mrxx Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Hehe... Men jeg lurer nå på hvem som egentlig er den mest fornuftige av dere likevel. 0 Siter
Bookworm Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Ser ikke noe galt i at han blir liggende på sofaen i dag, om han er syk. Problemet er vel heller at du IKKE gjør det nå DU er syk:-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Du leker martyr, og han legger seg nedpå. Jeg ville gjort som ham hvis jeg virkelig ikke var i form. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Trollemora da - om du spretter rundt som vanlig selv om du er slapp og dårlig så betyr da ikke det at det er det eneste rette? Synes han høres fornuftig ut jeg, godt for kroppen å ta det litt med ro når man ikke er i slag. ) 0 Siter
tonie Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Pøh. Du er ikke så veldig syk du heller hvis du ikke er i stand til å overse at det flyter litt. Er du sjuk må du bare legge deg til i sofaen og melde fra at der blir du liggende. Beklager, ikke mye sympati å få herfra;) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 For det første: Han kan faktisk bli sykere enn deg av det samme viruset/de samme bakteriene. For det andre synes jeg dette varierer mer fra person til person enn mellom kvinner og menn. Jeg synes også man kan unne partneren sin å slappe av når de hangler litt. Det koster så lite. At du ikke unner deg selv det er jo ditt problem 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Skrevet 18. juni 2008 Pøh. Du er ikke så veldig syk du heller hvis du ikke er i stand til å overse at det flyter litt. Er du sjuk må du bare legge deg til i sofaen og melde fra at der blir du liggende. Beklager, ikke mye sympati å få herfra;) Er heller ikke ute etter sympati;o) 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Skrevet 18. juni 2008 Hehe... Men jeg lurer nå på hvem som egentlig er den mest fornuftige av dere likevel. Selvsagt er han mest fornuftig, men med to unger og en mann som er borte det meste av tiden er det ikke så lett å bare bli liggende......De skal ha mat, de skal ha hjelp til ymse greier osv. 0 Siter
mrxx Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Selvsagt er han mest fornuftig, men med to unger og en mann som er borte det meste av tiden er det ikke så lett å bare bli liggende......De skal ha mat, de skal ha hjelp til ymse greier osv. Ungene klarer seg nok, hvis de ikke er spebarn. Viktig å lære dem at de må gjøre litt selv også. Dere mødre har lett for å tro at dere ikke kan ligge nedpå litt og la ting flyte litt en stund. 0 Siter
Rith Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Ungene klarer seg nok, hvis de ikke er spebarn. Viktig å lære dem at de må gjøre litt selv også. Dere mødre har lett for å tro at dere ikke kan ligge nedpå litt og la ting flyte litt en stund. Apropo å lære dem å klare seg selv..våknet med migrene, på fridagen til femåringen..måtte bare legge meg på sofaen. Ble borte en stund og hun hadde funnet seg kakao og nonstop. Så hun fikk da i seg litt om det ikke var så sunt. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Skrevet 18. juni 2008 For det første: Han kan faktisk bli sykere enn deg av det samme viruset/de samme bakteriene. For det andre synes jeg dette varierer mer fra person til person enn mellom kvinner og menn. Jeg synes også man kan unne partneren sin å slappe av når de hangler litt. Det koster så lite. At du ikke unner deg selv det er jo ditt problem Ok, dette innlegget ble helt klart missforstått.... Jeg er ikke ute etter sympati el, jeg syns bare det er en litt vittig at mannfolk (stort sett) er myyye sykere og orker mindre enn oss damer. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Skrevet 18. juni 2008 Pøh. Du er ikke så veldig syk du heller hvis du ikke er i stand til å overse at det flyter litt. Er du sjuk må du bare legge deg til i sofaen og melde fra at der blir du liggende. Beklager, ikke mye sympati å få herfra;) Jeg var ikke _veldig_ syk heller;o) ¨ Jeg syns bare det er litt morro å registrere at mannfolk (de fleste) tåler veldig mye mindre enn damer. (De fleste) 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Skrevet 18. juni 2008 Trollemora da - om du spretter rundt som vanlig selv om du er slapp og dårlig så betyr da ikke det at det er det eneste rette? Synes han høres fornuftig ut jeg, godt for kroppen å ta det litt med ro når man ikke er i slag. ) Neida, jeg spratt ikke akkurat rundt som vanlig, men jeg syns det er litt morro å registrere forskjellen på mannfolk og damer på det punktet. Eller på meg og min mann da. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Skrevet 18. juni 2008 Ser ikke noe galt i at han blir liggende på sofaen i dag, om han er syk. Problemet er vel heller at du IKKE gjør det nå DU er syk:-) Jeg lå nok på sofaen jeg også, men jeg meldte meg ikke fullstendig ut;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Ok, dette innlegget ble helt klart missforstått.... Jeg er ikke ute etter sympati el, jeg syns bare det er en litt vittig at mannfolk (stort sett) er myyye sykere og orker mindre enn oss damer. Hos oss er det omvendt. Jeg tar meg en pause om jeg er syk, han skal være temmelig gåen om han skal legge seg nedpå eller være hjemme fra jobb. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Skrevet 18. juni 2008 Du leker martyr, og han legger seg nedpå. Jeg ville gjort som ham hvis jeg virkelig ikke var i form. Martyr... hahaha, ikke akkurat. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Hos oss er det omvendt. Jeg tar meg en pause om jeg er syk, han skal være temmelig gåen om han skal legge seg nedpå eller være hjemme fra jobb. sånn er det her og....! 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Hehe, samme "opplegget" som her altså Jeg blir syk, hoster, vondt i halsen osv, men gjør omtrent det samme som hver dag, dvs er på skolen fra kl 8-17, handler mat, lager middag sammen med ham, osv. Han blir syk uka etter og er døden nær! Ligger på sofa'n med pledd på seg hele dagen, sover masse, har vondt "overalt" i kroppen, har så vondt i halsen at han ikke klarer å gjøre annet enn spise/drikke kalde ting, og "doper" seg på nesespray og smertestillende/febernedsettende.. Og når han synes han får for lite sympati hos meg, ringer han hjem til mamman sin! *ler høyt* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.