Gå til innhold

Syke mannfolk...

Anbefalte innlegg

trollemor;o)
Skrevet

Hehe, samme "opplegget" som her altså ;) Jeg blir syk, hoster, vondt i halsen osv, men gjør omtrent det samme som hver dag, dvs er på skolen fra kl 8-17, handler mat, lager middag sammen med ham, osv. Han blir syk uka etter og er døden nær! :P Ligger på sofa'n med pledd på seg hele dagen, sover masse, har vondt "overalt" i kroppen, har så vondt i halsen at han ikke klarer å gjøre annet enn spise/drikke kalde ting, og "doper" seg på nesespray og smertestillende/febernedsettende.. Og når han synes han får for lite sympati hos meg, ringer han hjem til mamman sin! :P *ler høyt*

He he he;o)

Skrevet

Apropo å lære dem å klare seg selv..våknet med migrene, på fridagen til femåringen..måtte bare legge meg på sofaen. Ble borte en stund og hun hadde funnet seg kakao og nonstop.

Så hun fikk da i seg litt om det ikke var så sunt. ;)

Ikke verst av en 5 åring og veldig bra:-) Spiller ingen rolle at det ikke var så sunt, av og til så har ikke det noe å si.

De klarer seg ofte mye bedre enn hva vi voksne tror.

Skrevet

Ok, dette innlegget ble helt klart missforstått....

Jeg er ikke ute etter sympati el, jeg syns bare det er en litt vittig at mannfolk (stort sett) er myyye sykere og orker mindre enn oss damer.

Jeg beklager om jeg misforsto innlegget. Jeg har nok bare ikke samme erfaring som deg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...