Gå til innhold

Nå synes jeg han bør gi seg og gå videre

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg synes "sytet" hans er helt berettiget.

Mrs. Wallace
Skrevet

Enig!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det er jeg også helt enig i!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Enig!

De har fått nok PR ut av det.

''De har fått nok PR ut av det.''

Nå er du ufin. Mannen har hatt problemer med å lese og skrive etter hendelsen, og du kaller det omtrent et PR-stunt?

Skrevet

Jeg er en nok en av de som mener ta det ikke er mer rasisme enn det innfødte nordmenn opplever av helsevesenet. Det gjør det likevel ikke riktig at helsevesenet gjør dette.

Skrevet

Enig! Godt at han orker å kjempe, det er det ikke alle som gjør.

Gjest mora2
Skrevet

Må innrømme jeg begynner også bli rimelig lei av den saken...

Lurer på om det hadde blitt like mye oppstyr om det var en hvit mann de hadde feilvurdert, og forlatt...

Tragisk sak for de innvolverte så klart.

Gjest Grønn iris
Skrevet

Det går ikke an å kalle dette syt!!!!

Shut the f up and sit the f down!

Det er det værste jeg har sett av rasisme, denne saken og Obiora saken vi hadde her i Trondheim.

Seriøst. få deg et liv og slutt å disse folk som kjemper for sine og andres rettigheter.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er det værste jeg har sett av rasisme, denne saken og Obiora saken vi hadde her i Trondheim.

Seriøst. få deg et liv og slutt å disse folk som kjemper for sine og andres rettigheter.

Det var da veldig til reaksjon!

Skrevet

Tror du de bare hadde gått hvis det hadde vært en hvit mann som lå der? Det er mere rasisme i dette landet enn du tror. Jeg ser dette hver dag. Ekstra ille er det når helsepersonell er slik, da burde de ikke få lov til å arbeide med mennesker!

Synes det er helt greit at denne mannen reagerer, det hadde du også gjort hadde du vært i hans sko.

Gjest xbellax
Skrevet

Det er en videns forskjell på å vurdere feil og det jeg kaller ren rasisme. Det er utrolig og fantastisk av denne lille familien som til tross for alt de har opplevd fortsatt klarer å kjempe videre.

Gjest Grågrønn
Skrevet

Synes ikke dette er syt i det hele tatt.

Det er bra det blir blest om slikt, da kan det kanskje unngås senere.

Skrevet

Det er en videns forskjell på å vurdere feil og det jeg kaller ren rasisme. Det er utrolig og fantastisk av denne lille familien som til tross for alt de har opplevd fortsatt klarer å kjempe videre.

Enig!

Gjest Grønn iris
Skrevet

Det var da veldig til reaksjon!

Jeg innrømmer det grenset til ufint, det jeg skrev. Jeg ble veldig irritert av snikksnakket.

"Jeg er lei av ham"

- Slutt å les om ham..

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg innrømmer det grenset til ufint, det jeg skrev. Jeg ble veldig irritert av snikksnakket.

"Jeg er lei av ham"

- Slutt å les om ham..

Du er glatt tilgitt;)

Gjest leijegog
Skrevet

Tror du de bare hadde gått hvis det hadde vært en hvit mann som lå der? Det er mere rasisme i dette landet enn du tror. Jeg ser dette hver dag. Ekstra ille er det når helsepersonell er slik, da burde de ikke få lov til å arbeide med mennesker!

Synes det er helt greit at denne mannen reagerer, det hadde du også gjort hadde du vært i hans sko.

det har kommet frem flere lignende saker uten fargede, blant anneten i Bergen, med en "hvit" kvinne som ikke fikk hjelp av ambulansen etter å ha falt, fordi de trodde hun var rusmisbruker.

Jeg tror heller ikke dette hadde med rasisme å gjøre, men det var skivebom uten like uansett, skikkelig illeat sånt kan gå an1

Det føles som om folk innbiller seg at om det er rasisme så er det liksom enda verre enn om det ikke var det. For meg holder det at det var feil av dem.

Gjest Spekepølse
Skrevet

det var det voldsomt da..

Gjest at det går an!
Skrevet

at det går an å kalle det han og hans lille familie har vært igjennom for syt er for meg ubegripelig. Om det er så ille for deg å lese om kampen hans, er det vel bare å hoppe over det. Ingen tvinger deg til å lese om ham.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...