Gå til innhold

Nå synes jeg han bør gi seg og gå videre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har da vel ikke kommet noen konklusjoner som stadfester at ambulansesjåførene var rasistiske? De har konkludert med at de gjorde en feil, men det er noe helt annet.

Er man ikke uskyldig til det motsatte er bevist, folkens? Her sitter dere og dømmer sjåførene uten egentlig å ha noe grunnlag for det. Fy skam.

Jeg er lei av å lese om denne saken nå. Det blir spennende å se om nestemann som slår ned en nordmann også får 1,5 år i fengsel.

Skrevet

Det har da vel ikke kommet noen konklusjoner som stadfester at ambulansesjåførene var rasistiske? De har konkludert med at de gjorde en feil, men det er noe helt annet.

Er man ikke uskyldig til det motsatte er bevist, folkens? Her sitter dere og dømmer sjåførene uten egentlig å ha noe grunnlag for det. Fy skam.

Jeg er lei av å lese om denne saken nå. Det blir spennende å se om nestemann som slår ned en nordmann også får 1,5 år i fengsel.

Det er for øvrig også skammelig av Ali og kona å henge ut både ambulansjesjåfører og politi som rasister. Spesielt kona var veldig hard på å kjøre ut med rasismekortet og da også flere ganger mot politiet.

Politiet ble fullstendig frifunnet for rasismebeskyldningene etter en granskning, men kom det noen unnskyldning fra henne? Nei.

Gjest at det går an!
Skrevet

Har da vitterlig ikke dømt hverken ambulansesjåfører eller politi. KUN kommentert på det såkalte "sytet" til Ali.

Så skammer meg overhodet ikke.

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Er man ikke uskyldig til det motsatte er bevist, folkens? Her sitter dere og dømmer sjåførene uten egentlig å ha noe grunnlag for det. Fy skam.''

Dette er da en merkelig uttalelse så lenge det var mange vitner til stede som har fortalt hva som skjedde. Hvorvidt de tenkte rasistisk eller ikke kan man selvsagt ikke vite da ingen er tankelesere, men hva som ellers skjedde er vel temmelig sikkert og godt dokumentert.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det går ikke an å kalle dette syt!!!!

Shut the f up and sit the f down!

Det er det værste jeg har sett av rasisme, denne saken og Obiora saken vi hadde her i Trondheim.

Seriøst. få deg et liv og slutt å disse folk som kjemper for sine og andres rettigheter.

''Obiora saken vi hadde her i Trondheim.''

Det der er en merkelig sak. Var det ikke han som ble rabiat og der familien måtte be om hjelp til å få roet ham ned? Jeg lurer egentlig veldig på hvordan folk mener den saken _egentlig_ burde vært handtert.

Gjest er nok ikke det nei
Skrevet

''Obiora saken vi hadde her i Trondheim.''

Det der er en merkelig sak. Var det ikke han som ble rabiat og der familien måtte be om hjelp til å få roet ham ned? Jeg lurer egentlig veldig på hvordan folk mener den saken _egentlig_ burde vært handtert.

Obiora omkom under basketak med polititjenestemenn, som var tilkalt fordi personalet på sosialkontoret, hvor han hadde fått avslag om sosialhjelp, følte han som truende.

Mye uklare omstendigheter. Du kan goggle på Obira saken, så finner du ut mer

Skrevet

''Er man ikke uskyldig til det motsatte er bevist, folkens? Her sitter dere og dømmer sjåførene uten egentlig å ha noe grunnlag for det. Fy skam.''

Dette er da en merkelig uttalelse så lenge det var mange vitner til stede som har fortalt hva som skjedde. Hvorvidt de tenkte rasistisk eller ikke kan man selvsagt ikke vite da ingen er tankelesere, men hva som ellers skjedde er vel temmelig sikkert og godt dokumentert.

Jeg ser at mange her konkluderer med at ambulansjesjåførene var rasistiske, uten å være til stede og uten å ha et ordentlig grunnlag å støtte seg på.

Det alle vitnene kan fortelle er at Ali ikke fikk forsvarlig behandling av sjåførene, og det er også blitt bekreftet i ettertid. Jeg synes ikke det er riktig å henge ut folk som rasister uten et solid grunnlag for det.

Gjest minnah
Skrevet

Så lenge de føler de har en sak å kjempe for, synes jeg de har all rett til det.

Det er tøft gjort å ikke bukke under med all oppmerksomheten denne saken har fått på godt og vondt.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Obiora omkom under basketak med polititjenestemenn, som var tilkalt fordi personalet på sosialkontoret, hvor han hadde fått avslag om sosialhjelp, følte han som truende.

Mye uklare omstendigheter. Du kan goggle på Obira saken, så finner du ut mer

Ok, da har nok jeg blandet sammen to saker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...