Gå til innhold

Fotball gardiner

Anbefalte innlegg

Gjest Bor i Trondheim
Skrevet

Hvor får jeg kjøpt fotball gardiner,pynte puter og fotball gulv teppe.Skal pusse opp rommet til gutten vær og han er RBK fan.Har kjøpt RBk sengetøy men finner ikke noen fotball ting noen plass

bertabub1365381148
Skrevet

Tror de har fotballgardiner på Kid, de hadde det iallefall før. For jeg har kjøpt til min gutt der..og de hadde sengesett i samme stoffet også..

Gjest gompalia
Skrevet

Tror de har fotballgardiner på Kid, de hadde det iallefall før. For jeg har kjøpt til min gutt der..og de hadde sengesett i samme stoffet også..

Hva med Rosenborg-shopppen på Lerkendal???

Gjest Bor i Trondheim
Skrevet

Hva med Rosenborg-shopppen på Lerkendal???

kansje.Men er ikke sikker på om dem har gardiner

Gjest Bor i Trondheim
Skrevet

Jeg sjekket på kid.no men fant ikke noen gardiner der

Skrevet

Jeg kjøpte fotballgardiner på SparKjøp tror jeg. Nå ble jeg litt i tvil om det ble bare sengetøy eller om han har gardiner også, men jeg tror det.

Gjest Bor i Trondheim
Skrevet

Jeg kjøpte fotballgardiner på SparKjøp tror jeg. Nå ble jeg litt i tvil om det ble bare sengetøy eller om han har gardiner også, men jeg tror det.

Jeg sjekket på sparkjop.no men fant ikke noe der.Kansje vi ender opp med Man U gardiner men da blir pappa`en ikke glad :-)

Skrevet

Jeg kjøpte fotball-sengesett nylig på Kid.

Kanskje de ikke har fullt utvalg på nett?

Jeg vill stukket innom nærmeste Kid og sjekket.

Skrevet

Litt fotballting er det vel ved de fleste møbelkjedene. Jeg tror jeg heller ville kjøpt sorte og hvite gadiner og hengt sammen på hver side. Det kan fort bli for mye med sengetøy og gardin i samme, men det er min mening....

http://skeidar.no/skeidar.portal?_nfpb=true&portlet_Varekatalog_2_actionOverride=%2Fportlets%2FvareKatalog%2FshowNextProducts&_windowLabel=portlet_Varekatalog_2&portlet_Varekatalog_2product_group_id=42&portlet_Varekatalog_2from_index=8&_pageLabel=page_varekatalog

Skrevet

De har fotball-pynteputer på IKEA

Det andre mener jeg å ha sett på enten Jysk eller Kid

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...