Gå til innhold

Tykk yoghurt naturell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i Asia ifjor og der har de Nestle yoghurt naturell som nesten er like tjukk som rømme. Den smaker også litt søtlig og er veldig god til indisk mat bl.a. Noen som vet om det er noe lignende å få kjøpt her til lands? Ser det har kommet mange nye typer yoghurter, men har bare prøvd den vanlige Tine yoghurt naturell.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Men er ikke den bare sur, da? Har brukt den lite, er ikke noe søtlig over den syns jeg.

Jeg vet ikke, men det var det eneste jeg kom på som hadde den konsistensen, og som blir markedsført som brukt i indisk mat.

Jeg bruker den bare til tzalziki, tor faktisk ikke jeg har smak på den som plain yoghurt.

Skrevet

Ser de selger gresk yoghurt noen plasser. Eks Maxi, vet ikke om den kan være søt?

Mrs. Wallace
Skrevet

Tine matyoghurt er tjukk i konsistensen og fungerer fint til f.eks tzatziki.

Ellers er det mange steder man får kjøpt tyrkisk og gresk yoghurt. På Obs, for eksempel, har de det her i hvert fall.

Skrevet

Biola Naturell Yoghurt er ganske søt, men ikke fullt så tykk som rømme. Den er veldig god! :-)

Gjest ett forslag
Skrevet

Har ikke prøvd denne selv, men jeg har hørt at den er god:

www.yogo.no

Sikkert ikke noe du får kjøpt på Rimi eller Rema, da.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Ja den har jeg prøvd, men den er ganske flytende og "sur". Snakker her om yoghurt med rømmekonsistens.

Da vet jeg ikke. Mulig det finnes i innvandrerbutikker?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...