Gjest mora2 Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 i mitt lille rede??.. I morgen skal jeg på Ikea, tenkte handle litt til campingvogna. Litt plastservise og......Ja hva mer? Hva har man egentlig i en vogn da?...... Kanskje jeg skulle kjøpe noen pledd, er jo en frysepinne... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Vannkoker, bestikk, gjerne noen papptallerkner i tillegg til plastservise. Saftmugge i plast. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Pledd: følg heller med på Kid sine tilbud. Har 2 ullpledd derfra og det er ingenting som slår ull i varme Batterier kjøper jeg alltid på Ikea. Kjekt å ha til røykvarsleren (du har vel det i campingvogna??!) Viktig!!! Og til alle andre batteridrevne ting (radio, leker etc). Servietter, hvite i 100-pk til 20 kr. Grillutstyr, stekespade, klype, salt og pepperbøsse (tette, ikke med åpne hull, grunnet fukt og pepperlukt) Håndduker? Lyslykt, telys 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Vannkoker, bestikk, gjerne noen papptallerkner i tillegg til plastservise. Saftmugge i plast. Vannkoker ja, det var ikke dumt! Må nok kjøpe noe i papp også, greit på tur det. Tusen takk for tips :0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1213817065' post='3903816] Pledd: følg heller med på Kid sine tilbud. Har 2 ullpledd derfra og det er ingenting som slår ull i varme Batterier kjøper jeg alltid på Ikea. Kjekt å ha til røykvarsleren (du har vel det i campingvogna??!) Viktig!!! Og til alle andre batteridrevne ting (radio, leker etc). Servietter, hvite i 100-pk til 20 kr. Grillutstyr, stekespade, klype, salt og pepperbøsse (tette, ikke med åpne hull, grunnet fukt og pepperlukt) Håndduker? Lyslykt, telys Brannvarsler ja... *rødme* Det hadde jeg ikke tenkt på.. Men tenkte kjøpe en gassalarm. Får kjøpe begge deler da. Brannslokningsapparat må jeg vel også ha. Kah faktisk kjøpt krydderstativ, til å lime på veggen. Så der er i boks. Tusen takk for mage gode tips :0) *Noterer på lista mi* 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Næmen, er du på hjul nå snart? Seljord neste? Biltema har masse billig i knusefritt servise og glasser på stett Fint må det være hehe. Ullsokker er himla greit å ha i et skap. Mygglys (og eurax) til utekvelder. God vind-dress eller grilldress som det også kalles. Våtservietter er knallfint både til å vaske av tallerkner og seg selv. Lommelykt.paraply.solkrem.toa-papir som er tynt slik at det ikke klumper seg i doen din. Maxi tror jeg de heter, 4pk. Ekstra sengetøy Ulltepper. Du, nå må du fortelle, ble det noe fløyel i vogna? 0 Siter
ariadne Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Interiørtips! http://www.cherrywoodbbandb.com/trailerinformation.html 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Næmen, er du på hjul nå snart? Seljord neste? Biltema har masse billig i knusefritt servise og glasser på stett Fint må det være hehe. Ullsokker er himla greit å ha i et skap. Mygglys (og eurax) til utekvelder. God vind-dress eller grilldress som det også kalles. Våtservietter er knallfint både til å vaske av tallerkner og seg selv. Lommelykt.paraply.solkrem.toa-papir som er tynt slik at det ikke klumper seg i doen din. Maxi tror jeg de heter, 4pk. Ekstra sengetøy Ulltepper. Du, nå må du fortelle, ble det noe fløyel i vogna? Jepp, reiser 10 juli! Men til Kvinestal da ;0) Rock festival! Gleder meg så!!!! Hi, hi, fløyel ja, nei droppet det. Ble gråe vegger, sjakkmønstret gulv, (men i sølv og hvit), har limt stålplater opp bak vasken, på kjøleskapet og på benken. Putene er hos sydame nå, ble svart stoff. Gardiner tenkte jeg se på i morgen :0) Hun er bare såååå fin nå! Kjempe stolte! Takk for gode tips, de er notert! Men du: ''toa-papir som er tynt slik at det ikke klumper seg i doen din.'' *Ler så jeg rister* Har ikke plass til do inni den lille vogna ;0) Har dere overmadrass over campingputene? De er jo ikke akkurat kjukke... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Interiørtips! http://www.cherrywoodbbandb.com/trailerinformation.html He,he, takker :0) 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Jepp, reiser 10 juli! Men til Kvinestal da ;0) Rock festival! Gleder meg så!!!! Hi, hi, fløyel ja, nei droppet det. Ble gråe vegger, sjakkmønstret gulv, (men i sølv og hvit), har limt stålplater opp bak vasken, på kjøleskapet og på benken. Putene er hos sydame nå, ble svart stoff. Gardiner tenkte jeg se på i morgen :0) Hun er bare såååå fin nå! Kjempe stolte! Takk for gode tips, de er notert! Men du: ''toa-papir som er tynt slik at det ikke klumper seg i doen din.'' *Ler så jeg rister* Har ikke plass til do inni den lille vogna ;0) Har dere overmadrass over campingputene? De er jo ikke akkurat kjukke... Å nå er jeg spent på hviilken farge du tar på putene og gradinene. Høres ut til å bli ei kjempevogn som vil få andre til å misunne dere hehe. Du får ta i bruk moder jord på do da Men papiret er kjekt å ha uansett Vi tenkte å kjøpe overmadrass, men så kom vi på at vi hadde ekstra skum madrasser som vi brukte i båten, så det har vi lagt inn i vognen nå. Deilig og mykt... De selger greie madrasser i div mål på jysk fra kr 600 og oppover. Tror de er 5 el 6cm tykke. Rock festival, så stilig da! Siden du bor så nærme dyreparken så synes jeg du kan pynte vognene med et sabeltannflagg hihi 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Å nå er jeg spent på hviilken farge du tar på putene og gradinene. Høres ut til å bli ei kjempevogn som vil få andre til å misunne dere hehe. Du får ta i bruk moder jord på do da Men papiret er kjekt å ha uansett Vi tenkte å kjøpe overmadrass, men så kom vi på at vi hadde ekstra skum madrasser som vi brukte i båten, så det har vi lagt inn i vognen nå. Deilig og mykt... De selger greie madrasser i div mål på jysk fra kr 600 og oppover. Tror de er 5 el 6cm tykke. Rock festival, så stilig da! Siden du bor så nærme dyreparken så synes jeg du kan pynte vognene med et sabeltannflagg hihi Greit med papir ja ;0) Får ta en titt på madrass, skal jo tross alt ligge noen dager.. Skal bli gøy når ho er helt ferdig, med puter og gardiner. Får se om jeg finner noe i morgen :0) Skulle hengt etter sabeltannflagg på ho ja, så hadde dere kjent ss igjen ;0) Hi, hi! 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Greit med papir ja ;0) Får ta en titt på madrass, skal jo tross alt ligge noen dager.. Skal bli gøy når ho er helt ferdig, med puter og gardiner. Får se om jeg finner noe i morgen :0) Skulle hengt etter sabeltannflagg på ho ja, så hadde dere kjent ss igjen ;0) Hi, hi! Hadde vært stilig om jeg møtte på dere og vogna en gang ja Ingen bestemt farge på putene og gardinene altså? *hmm* 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Hadde vært stilig om jeg møtte på dere og vogna en gang ja Ingen bestemt farge på putene og gardinene altså? *hmm* Putene blir svarte...Men kan jo kanskje ha et par pynteputer... Redd det blir svarte gardiner også...He,he..Men får se. Har hvite blonde lignendes også, de skal henge ytterst. Skjerme litt ;0) 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Putene blir svarte...Men kan jo kanskje ha et par pynteputer... Redd det blir svarte gardiner også...He,he..Men får se. Har hvite blonde lignendes også, de skal henge ytterst. Skjerme litt ;0) Skjerme...hm, ska dere tæ mæ no tull? hehe. Joda det blir ei lekker vogn dere kommer til å ha mye glede av 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Skjerme...hm, ska dere tæ mæ no tull? hehe. Joda det blir ei lekker vogn dere kommer til å ha mye glede av Greit å spare de andre for morra trynet mitt ;0) 0 Siter
astridny Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Interiørtips! http://www.cherrywoodbbandb.com/trailerinformation.html Herregud,hva er det man ikke finner på internett. ;-) 0 Siter
ariadne Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Herregud,hva er det man ikke finner på internett. ;-) Mye fint å strekke seg etter her, ja! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.