Gå til innhold

Selvmålet til J.A.Riise

Anbefalte innlegg

Gjest Yngve Los
Skrevet

J.A.Riise er solgt til Roma og man oppsummerer som vanlig karrieren så langt. Selvmålet mot Chelsea blir nevnt som en av "høydepunktene" man vil huske Riise for i LFC.

En ting som har slått meg gang på gang er om ikke Drogba(tror det var han) hadde scoret på det innlegget som Riise satte i eget mål? Drogba står helt alene(bortsett fra Riise) foran mål og måtte ha bommet på ballen for å ikke score på den.

Er ikke noen stor fan av Mr. Riise, men mener samtidig at han ikke fortjener å bli lastet for dette målet i evigheten - sjanse hadde helt sikkert endt i mål alikevel...

hidi, the scorpion
Skrevet

Er ManUnited fan, men synes ikke selvmålet til Riise, skal styre hele hans videre karriere...

På den andre siden så tjener de altfor mye penger, og det er SYKT!

Skrevet

Jeg har absolutt ikke fulgt med i saken, og jeg skjønner at jeg ikke er inne i firtballverdenen når jeg autimatisk tenkte at Riise var SYK da jeg så overskriften om at han var til helsesjekk i Roma! ;-)

Men så var det bare et ledd i avtale med nytt lag... *he he*

Skrevet

Det er jo omstendighetene som spiller inn - betydningen kampen har, og målet dermed fikk.

Akkurat som seiersmålet til Ole Gunnar Solskjær i samme turnering noen år tidligere.

Forøvrig er jeg enig med deg i at det er teit å forfølge en spiller med en enkelt tabbe i lang tid etterpå. På den annen side er de gutta så overbetalte at de bør kunne tåle enkelte påkjenninger som er litt over vanlige hverdagsproblemer.

Skrevet

Jeg har absolutt ikke fulgt med i saken, og jeg skjønner at jeg ikke er inne i firtballverdenen når jeg autimatisk tenkte at Riise var SYK da jeg så overskriften om at han var til helsesjekk i Roma! ;-)

Firtballverdenen? Leste jeg ikke noe om korrektur her om dagen? :-))

Dersom Riise skulle bli syk, evt. forstue en eller annen legemsdel, føler jeg meg helt sikker på at vi vil bli informert - med fontstørrelse 1800 eller noe sånt...

Skrevet

Firtballverdenen? Leste jeg ikke noe om korrektur her om dagen? :-))

Dersom Riise skulle bli syk, evt. forstue en eller annen legemsdel, føler jeg meg helt sikker på at vi vil bli informert - med fontstørrelse 1800 eller noe sånt...

''Leste jeg ikke noe om korrektur her om dagen? :-))''

Isåfall må du vel ha fått med deg passusen om at jeg neppe kom til å forbedre meg! ;-)

Jeg føler noenganger at jeg trekker raskere enn min egen skygge*sukk*;-)

''Dersom Riise skulle bli syk, evt. forstue en eller annen legemsdel, føler jeg meg helt sikker på at vi vil bli informert - med fontstørrelse 1800 eller noe sånt...''

Ja, det har du nok rett i. Jeg husker da den Mikel-saken verserte som verst, men jeg ante likevel ikke hva saken dreide seg om bare basert på krigstypene, da. ;-)

tzatziki1365380058
Skrevet

Kanskje han hadde fitet seg for mye, rett og slett ? Eller trent for mye pulates?

Autimatisk var det det jeg tenkte på, i alle fall, da jeg leste om helsesjekken.

Vet jo hvor mye rart som skjer i firtballverdenen og sånn....

;I)

Skrevet

Kanskje han hadde fitet seg for mye, rett og slett ? Eller trent for mye pulates?

Autimatisk var det det jeg tenkte på, i alle fall, da jeg leste om helsesjekken.

;I)

ROTFLOL!!

Skrevet

;I)

Autimatisk?

(Beklager - måtte bare...) :-)

Skrevet

;I)

Hahaha ;-)

tzatziki1365380058
Skrevet

Autimatisk?

(Beklager - måtte bare...) :-)

Don't blame me, blame morsan:

''Jeg har absolutt ikke fulgt med i saken, og jeg skjønner at jeg ikke er inne i firtballverdenen når jeg autimatisk tenkte at Riise var SYK ''

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...