Gå til innhold

Jente : farge på Crocs støvler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blå støvler :)

Lei av blått, har to eldre gutter, jenta er minst.

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

22

• Lillemus

11

• AneM1365380603

5

• Mamma07

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Crocsene er så gyselige i seg selv at man like gjerne kan ta den helt ut og kjøpe knallgule:)

*knegg*

Skrevet

Vanlige støvler har ikke utstikkende øyne.. *Fnis* ;) Men de var søte da. Jeg tror småttisene mine ville elsket dem :o)

*Hihi* Jeg så ikke øynene, trodde det var vanndråper! :o)

AneM1365380603
Skrevet

Crocsene er så gyselige i seg selv at man like gjerne kan ta den helt ut og kjøpe knallgule:)

Jeg synes ikke det er fint, men ser mange her og der som ikke er enig med meg ;)

Skrevet

*Hihi* Jeg så ikke øynene, trodde det var vanndråper! :o)

Du har passert 40, og bør hute deg til optiker'n ;op

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1213819235' post='3903889]

http://www.skoringen.no/kollektion/kollektion.asp?PageID=&ShoeKat=40&Brand=-1&ShoeType=Gummistøvletter&ShoeSize=-1&shoeKoen=0&FirstTimer=1

Jeg ser det... Men de koster 300.

Jeg synes egentlig at støvler bør være fra Viking... Men lilla Crocs matcher jo vogna til bærta... Det _må_ bli lilla!?! ;o)

Nei, du MÅ ha disse:

http://inspirasjoner.no/images/MARYJANE-RAINBOOTS.jpg

;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1213819294' post='3903893]

Du har passert 40, og bør hute deg til optiker'n ;op

Pøh! Kjøpte nye briller og hadde synstest og alt i februar i år jo! Din frekke jypling!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1213819412' post='3903901]

Har du forresten sett alle de forskjellige Crocs-skoene på denne siden www.taylorshoes.com

Ungene har noen par billige kopier fra Rema, når de er utslitte er vi ferdig med den typen sko. Usj.

Skrevet

Pøh! Kjøpte nye briller og hadde synstest og alt i februar i år jo! Din frekke jypling!

*hehe* Puss dem, dah! ;p

Skrevet

Ungene har noen par billige kopier fra Rema, når de er utslitte er vi ferdig med den typen sko. Usj.

Jeg holder meg glatt unna Remakopien. Dritt. Hele nabolaget går jo med disse drittskoene som det blir hull i og som mister hælreima for et godt ord...

Skrevet

Jentungen har lilla maryjane crocs, veldig fin lillafarge. Ikke noe blå, ikke noe skarpe, helt perfekte ;)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1213819554' post='3903904]

Jeg holder meg glatt unna Remakopien. Dritt. Hele nabolaget går jo med disse drittskoene som det blir hull i og som mister hælreima for et godt ord...

Snuppa har slitt ut 2-3 par på sfo i løpet av vinteren. Blir noe annet neste vinter ja.

Skrevet

Snuppa har slitt ut 2-3 par på sfo i løpet av vinteren. Blir noe annet neste vinter ja.

Den originale merkevaren er som oftest best. :)

Skrevet

Har du sjekket ut denne siden?

Måtte du legge ut den linken!!! :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...