Gjest Arne Waldemar Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Når jeg laster ned via T.P.B.(bitlord) så opplever jeg at noen filmer på f.eks 700 MB lar seg laste ned på lynrask tid(30 min) mens flertallet av filmene på tilsvarende størrelse bruker 5-10 timer. Er det noen sted på T.P.B./Bitlord hvor man ser at den fila man skal laste ned vil bruke lang tid og motsatt? 0 Siter
Åsemor Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Når du har søkt og fått opp liste bør du laste ned den som har høyest DE-tall. Det er antall brukere som deler ut den fila tror jeg. Du kan trykke på DE øverst på kolonnen så får du lista sortert etter flest. Eller noe sånt... 0 Siter
Åsemor Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 En annen ting er at nyere ting går kjappere enn gamle ting, fordi supermange folk laster ned nye ting og dermed er det flere som deler, men etter hvert sletter man det og når det da blir gammelt er det ikke like mange å laste opp fra lenger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.