Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor bruker hun så lang tid på å trekke seg? For hver dag som går så dukker det opp flere løgner og uregelmessigheter. Jensemann henger på spiddet han også, og grilles langsomt helt til kjerringa finner veien ut av regjeringsbygget.

Høyt blodtrykk, my ass! Det har da de fleste småkriminelle som blir ferska, og hengt ut til tørk.

Gjest priiivaat
Skrevet

Til og med et lite barn vil skjønne at alt som står i avisa ikke er sant!! Fei for din egen dør, ondskapsfull er du (((((

Skrevet

Til og med et lite barn vil skjønne at alt som står i avisa ikke er sant!! Fei for din egen dør, ondskapsfull er du (((((

Jasså? Ikke sant? Jeg skal gi deg et fakta. Hun går.

Så spørs det bare om hun skal ta en Valla og dra det ut i åresvis etterpå. Utgi boka om "Stabburet mitt"!

*klem*

Skrevet

Graver man dypt nok, finner man litt grums hos de fleste. Jeg synes dette begynner å ligne heksejakt. Og konsekvensen av mediastyr som dette er at færre og færre er villige til å bli toppolitikere.

Jeg liker heller ikke den bråkjekke tonen din.

Skrevet

Graver man dypt nok, finner man litt grums hos de fleste. Jeg synes dette begynner å ligne heksejakt. Og konsekvensen av mediastyr som dette er at færre og færre er villige til å bli toppolitikere.

Litt grums? Det kan man da leve med. Det er når de lyver og bevisst unnlater å legge frem det hele, at taket ramler i hue på dem. Spesiellt når de faktisk må vite at det vil komme frem. Så dumme folk fortjener vi ikke i regjering.

Skrevet

Så spørs det bare om hun skal ta en Valla og dra det ut i åresvis etterpå. Utgi boka om "Stabburet mitt"!

*klem*

Og det at hun eventuelt går skal liksom bevise at hun er en skurk?

Gjest priiivaat
Skrevet

*klem*

Er du journalist?

Skrevet

Og det at hun eventuelt går skal liksom bevise at hun er en skurk?

Det handler om å ta konsekvensen av det man gjør/eller ikke gjør.

Gjest priiivaat
Skrevet

Er du Wita?

Jeg er en som ikke liker at det begynner å bli amerikanske tilstander i dette landet. En kan vel være en god politiker selv om en har gjort feil? Er det ikke temmelig menneskelig å feile?

Hvilket menneske i denne verden ville du hatt på tinget da, som IKKE har gjort en eneste feil?

Skrevet

Det handler om å ta konsekvensen av det man gjør/eller ikke gjør.

Og du er rimelig sikker på at offentligheten vet alt som er å vite om alle politkere? Eller er det greit med svin på skogen så lenge de er skjult?

Skrevet

Jeg er en som ikke liker at det begynner å bli amerikanske tilstander i dette landet. En kan vel være en god politiker selv om en har gjort feil? Er det ikke temmelig menneskelig å feile?

Hvilket menneske i denne verden ville du hatt på tinget da, som IKKE har gjort en eneste feil?

Ikke snakk om "har gjort feil", snakk om "å drite seg ut når man blir ferska".

Og snakk om folk som trøkker stadig nye regler ned over hodet på oss andre, og som skal detaljstyre livet vårt, men som driter i reglene selv.

Skrevet

Og du er rimelig sikker på at offentligheten vet alt som er å vite om alle politkere? Eller er det greit med svin på skogen så lenge de er skjult?

Nei, men de må da for himmelens skyld legge kortene på bordet når de skjelettene ramler ut av skapet.

Alt annet er uakseptabelt!

Gjest priiivaat
Skrevet

Og snakk om folk som trøkker stadig nye regler ned over hodet på oss andre, og som skal detaljstyre livet vårt, men som driter i reglene selv.

Så vidt jeg vet har ikke Haga rukket å lage så mange regler i vårt land. Kanskje har hun ikke vært klar over alt dette heller, who knows? Jeg tror bare en prosent på det som står i media. De får tak i litt og blåser opp alt til noe kjempestort.

Dessuten er jeg ikke Wita...heller ikke hjertegod :-)

Skrevet

Du snakker om å drite seg ut du som tror du diskuterer med meg meg hver gang du ser et anonymt nick;o)

Jeg skal fortelle deg en ting og det er at jeg ikke er det minste redd for å bruke mitt eget nick når jeg diskuterer med deg.

Jeg så overskriften din, men jeg har vært så opptatt av å diskutere nattsvette at jeg har ikke hatt tid å ofre deg noe kommentarer enda, men her kommer det.

Jeg synes dessverre det har utviklet seg dårlig for Haga de siste dagene, spesielt det at hun ikke var åpen med hvor lenge hun har leid ut stabburet. Det lønner seg aldri å lyve, slikt får man alltid tilbake rett i fleisen, så jeg skjønner ikke hva hun tenkte på.

Men jeg synes synd på henne, for jeg tror henne når hun sier at mannen hennes har styrt med disse tingene, men ihverfall ETTER at hun kom i regjering, burde hun hun ha fulgt med å sjekket ut at alt var i orden.

Likevel synes jeg det er synd, for hun er en flink politiker. Jeg tror det er mange politikere som har noe som ikke er helt etter boka.

Når det er sagt, så er jeg enog med Babette. Jge liker heller ikke den bråkjekke tonen din. Det virker som du mener du selv er helt PERFEKT og aldri har gjort noe som helst feil.

Gjest syns nå jeg
Skrevet

å være skadefro har aldri vært noe sjarmernde trekk

Skrevet

Joda, det er sant. Men det er ikke grumset i seg selv som feller dem, det er at de ikke er ærlig og de er så dumme at de tror at de slipper unna med det. Det beste de kan gjøre er å legge seg flate og si det som det er.

Hvorfor skulle Haga nekte for at hun ikke har leid ut staburet før 2003 eller var det 2002? Når hun vitterlig har leide det ut flere år før det. Trodde hun virkelig at pressen ikke ville finne det ut? Det er jo bare til å riste i hode av.

Jeg er forundret at dere ikke ser hvorfor det blir som det blir.

Nå har vi hatt flere sånne saker, både i fra politikere og toppledere og de gjør den samme dumme feilen alle som en. De forsøker å dekke over, lyver så det renner av dem og står verre i. Selv når de får gode råd om hvordan de skal oppføre seg så tror de selv at de er uangripelig og at de skal klare å ri stormen av. De felles av sin egen ufortreffelighet.

Selv om de ser at andre felles av dette ,så går de rett i fella selv, av og til må man lure på hvor dum det er lov å være.

Flere av disse sakene er egentlig ikke noen store saker og burde ikke få konsekvenser, men problemet er at de ikke klarer å håndtere dem riktig.

mariaflyfly
Skrevet

Joda, det er sant. Men det er ikke grumset i seg selv som feller dem, det er at de ikke er ærlig og de er så dumme at de tror at de slipper unna med det. Det beste de kan gjøre er å legge seg flate og si det som det er.

Hvorfor skulle Haga nekte for at hun ikke har leid ut staburet før 2003 eller var det 2002? Når hun vitterlig har leide det ut flere år før det. Trodde hun virkelig at pressen ikke ville finne det ut? Det er jo bare til å riste i hode av.

Jeg er forundret at dere ikke ser hvorfor det blir som det blir.

Nå har vi hatt flere sånne saker, både i fra politikere og toppledere og de gjør den samme dumme feilen alle som en. De forsøker å dekke over, lyver så det renner av dem og står verre i. Selv når de får gode råd om hvordan de skal oppføre seg så tror de selv at de er uangripelig og at de skal klare å ri stormen av. De felles av sin egen ufortreffelighet.

Selv om de ser at andre felles av dette ,så går de rett i fella selv, av og til må man lure på hvor dum det er lov å være.

Flere av disse sakene er egentlig ikke noen store saker og burde ikke få konsekvenser, men problemet er at de ikke klarer å håndtere dem riktig.

''Hvorfor skulle Haga nekte for at hun ikke har leid ut staburet før 2003 eller var det 2002? Når hun vitterlig har leide det ut flere år før det. Trodde hun virkelig at pressen ikke ville finne det ut? Det er jo bare til å riste i hode av.

''

Det blir for meg litt for like saken med Manuela Ramin Osmundsen for ikke så lang tid sida. Hun kom hele tida med bruddstykker og regna med at resten ikke ville komme fram. Ikke sårlig smart, og en skulle tro at noen og enhver ville lært av dette i etterkant - å legge seg langflat med alle korta på bordet lønner seg som regel.

Det er varslet at Haga skal ha pressekonferanse nå kl 9.30: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=505372

Skrevet

Du, dette handler ikke om å gjøre feil, det gjør alle, men det handler om hvordan du håndterer det i ettertid. Rart at dere ikke forstår det.

Vi har hatt flere slike saker i det siste, både fra politikere og toppledere, de gjør alle samme feilen. De dekker over og lyver så det renner av dem og det er det som er problemet, ikke grumset som tas opp. Sakene i seg selv er ofte ikke så ille og burde ha små konsekvenser.

Skrevet

''Hvorfor skulle Haga nekte for at hun ikke har leid ut staburet før 2003 eller var det 2002? Når hun vitterlig har leide det ut flere år før det. Trodde hun virkelig at pressen ikke ville finne det ut? Det er jo bare til å riste i hode av.

''

Det blir for meg litt for like saken med Manuela Ramin Osmundsen for ikke så lang tid sida. Hun kom hele tida med bruddstykker og regna med at resten ikke ville komme fram. Ikke sårlig smart, og en skulle tro at noen og enhver ville lært av dette i etterkant - å legge seg langflat med alle korta på bordet lønner seg som regel.

Det er varslet at Haga skal ha pressekonferanse nå kl 9.30: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=505372

Dette er jeg helt enig med deg i. Jeg fatter ikke at de ikke skjønner dette selv og jeg skjønner heller ikke at andre ikke ser hva de gjør feil heller.

Grumset som finnes er ofte ikke akkurat så mye å henge seg opp i. Men når de begynner å dekke over, lyve og vri seg som åler da er det som å kaste bensin på bålet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...