Gå til innhold

Uggh, her blir det slankekur...

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Jeg har gått ned fem kilo mens jeg var syk", sier jeg til samboer etter å ha veid meg. Typisk kilo som kommer på igjen når man begynner å spise normalt.

"Åh! Det er derfor du har sett så sexy ut i det siste!", svarer han.

Jadda. Her blir det seriøs slankekur nå, ja... :P

Skrevet

Ja, for det han _egentlig_ sa var jo at du ikke har vært noe sexy før nå i det siste.

Typisk oss jenter det der og tolke det slik :-) Du kan sikkert ta det helt med ro.

Skrevet

Ja, for det han _egentlig_ sa var jo at du ikke har vært noe sexy før nå i det siste.

Typisk oss jenter det der og tolke det slik :-) Du kan sikkert ta det helt med ro.

Hehe, jeg betviler ikke at han synes jeg er sexy generelt også. Men tydeligvis mer sexy om jeg er litt slankere.

Nå vil det garantert ikke skade meg å gå ned noen kilo, så jeg får bruke det som et spark bak ;)

Gjest mora2
Skrevet

Uff da....Hi, hi, lite gjennomtenkt frase sikkert :0)

Skrevet

Uff da....Hi, hi, lite gjennomtenkt frase sikkert :0)

Neida, han sto for den i ettertid. Kunne ikke skjønne at det var noen dobbeltbetydning, han sa da bare at jeg var ekstra sexy i disse dager... ;)

Jeg kysset han og takket for komplimentet, jeg. Men det blir tur til helsestudioet snart :P

Gjest mora2
Skrevet

Neida, han sto for den i ettertid. Kunne ikke skjønne at det var noen dobbeltbetydning, han sa da bare at jeg var ekstra sexy i disse dager... ;)

Jeg kysset han og takket for komplimentet, jeg. Men det blir tur til helsestudioet snart :P

He,he, lykke til da :0)

Må visst legge meg litt i selen her også...

For mye cola i det siste... :0(

Skrevet

He,he, lykke til da :0)

Må visst legge meg litt i selen her også...

For mye cola i det siste... :0(

Du er da tynn fra før, mora?

Gjest mora2
Skrevet

Du er da tynn fra før, mora?

Ja, er jo det. Men nå har jeg gått opp to kilo..

Og det liker jeg pent lite... :0(

Så de må av igjen. Ser det jo med en gang på magen...

Skrevet

Ja, er jo det. Men nå har jeg gått opp to kilo..

Og det liker jeg pent lite... :0(

Så de må av igjen. Ser det jo med en gang på magen...

Ok, det er jo viktig å holde vekten. Så slipper man å ta av 20 kilo pluss, slik som meg.

Nå har jeg alltid vært lubben, da. Men som moren min sa: "Ved et eller annet punkt er det ikke -babyvekt- lenger." Sønnen min er tre år i sommer ;)

Gjest mora2
Skrevet

Ok, det er jo viktig å holde vekten. Så slipper man å ta av 20 kilo pluss, slik som meg.

Nå har jeg alltid vært lubben, da. Men som moren min sa: "Ved et eller annet punkt er det ikke -babyvekt- lenger." Sønnen min er tre år i sommer ;)

He, he din mor sier noe der ;0)

Jeg har alltid vært veldig tynn.

Etter jeg fikk ungene var jeg like tynn igjen, men måtte stramme litt her og der..Det som irriterer meg er at så fort jeg legger på meg en kilo ser jeg den!!!!!!Grr...

Det gjorde jeg aldri før, la ikke på meg engang...

(muligens litt pms her ;0)

Skrevet

He, he din mor sier noe der ;0)

Jeg har alltid vært veldig tynn.

Etter jeg fikk ungene var jeg like tynn igjen, men måtte stramme litt her og der..Det som irriterer meg er at så fort jeg legger på meg en kilo ser jeg den!!!!!!Grr...

Det gjorde jeg aldri før, la ikke på meg engang...

(muligens litt pms her ;0)

Kjære deg, mora. Ingen andre ser en kilo eller to.

Jeg så at du sa at å være tynn betyr alt for deg en gang. Det synes jeg virker litt trist. Hvorfor betyr det så mye for deg?

Gjest mora2
Skrevet

Kjære deg, mora. Ingen andre ser en kilo eller to.

Jeg så at du sa at å være tynn betyr alt for deg en gang. Det synes jeg virker litt trist. Hvorfor betyr det så mye for deg?

Det betyr mye for meg å være tynn ja. Liker at kroppen ser bra ut. Men for all del, det betyr ikke _alt_..

Vet ikke hvorfor det betyr så mye, er nok litt for opphengt i det.

Min familie har alltid vært opptatt av det, så har vel blitt oppdratt til å se bra ut ;0)

Min mormor synes jeg "ser godt ut"...Med andre ord, hun syns jeg har lagt på meg...(Selv er hun over 180 og veier 37kg, så i forhold til henne er jeg nok feit ;0)

Det er liksom bannlyst hos oss å ha noen kilo for meget...

Og med svigerfamilien som mobber for alt, er det vikrtig for meg å være perfekt..Sikkert sykt..Hi, hi..

Har vel egentlig alltid følt meg dummere enn andre, så da tar jeg litt igjen på kroppen.Er liksom blitt mitt "image ";0)

Vet ikke om noen bedre måte å forklare mitt "hysteri" på..

Skrevet

Det betyr mye for meg å være tynn ja. Liker at kroppen ser bra ut. Men for all del, det betyr ikke _alt_..

Min familie har alltid vært opptatt av det, så har vel blitt oppdratt til å se bra ut ;0)

Min mormor synes jeg "ser godt ut"...Med andre ord, hun syns jeg har lagt på meg...(Selv er hun over 180 og veier 37kg, så i forhold til henne er jeg nok feit ;0)

Og med svigerfamilien som mobber for alt, er det vikrtig for meg å være perfekt..Sikkert sykt..Hi, hi..

Har vel egentlig alltid følt meg dummere enn andre, så da tar jeg litt igjen på kroppen.Er liksom blitt mitt "image ";0)

Mormoren din høres da syk ut? Med den høyden og den vekten må hun være bare skinn og bein.

Jeg er 1.72 og veier 53-54 og er tynn som bare det. Da jeg var yngre var jeg 51-52 og syntes det var passelig, men det er ikke naturlig for meg å ligge der lenger.

Jeg er fremdeles tynn og attpåtil er jeg spinkelt bygd så jeg lurer på hvordan mormoren din med den og høyden og vekten greier å holde seg oppreist?

Gjest mora2
Skrevet

Mormoren din høres da syk ut? Med den høyden og den vekten må hun være bare skinn og bein.

Jeg er 1.72 og veier 53-54 og er tynn som bare det. Da jeg var yngre var jeg 51-52 og syntes det var passelig, men det er ikke naturlig for meg å ligge der lenger.

Jeg er fremdeles tynn og attpåtil er jeg spinkelt bygd så jeg lurer på hvordan mormoren din med den og høyden og vekten greier å holde seg oppreist?

Hun er kun skinn og bein...Ikke noe vakkert syn for å si det slik..

Men vekten til alle andre _må_ hun kommentere...

Hun er veldig nedlatende til mennesker med litt fylde.

Hun er over 80år, kols og litt angina.Ellers frisk.

Kanskje sjalusi?...Hvem vet.

Gjest mora2
Skrevet

Forresten hørtes du flott ut :0)

Skulle gjerne hatt noen cm av høyden din ;0)

Skrevet

Forresten hørtes du flott ut :0)

Skulle gjerne hatt noen cm av høyden din ;0)

Jeg har ihvertfall ikke tenkt å bli noe tynnere. Vekten har lagt seg naturlig der de siste årene og det har helt klart blitt en trivselsvekt, da jeg slipper å forsake noe.

Om vinteren har jeg gjerne gått opp et par kilo, men det er fordi jeg hadde en uvane med å gå innom et bakeri å kjøpe meg vaffel og kaffe eller muffins på vei til jobb nesten hver morgen. Siste vinteren droppet jeg disse usunne frokostene, så vekten har nå vært stabil. Jeg har ingen badevekt lenger, men jeg kjenner kroppen min så godt at jeg vet ca hvor jeg ligger.

Mormoren din høres ikke bra ut, hverken fysisk eller psykisk.

Du må ikke bli som henne:-)

Det er ikke pent å bli for tynn heller. En sommer for noen år siden, var jeg nede på 40-tallet (det var ufrivillig) Jeg følte meg frisk, men når jeg ser bilder av meg selv fra den tiden, så synes jeg at jeg ser radmager ut. Ikke pent.

Skrevet

Unnskyld meg, men den mormora di må da gå rundt som et vandrende skjellett og se ut som et anorexioffer på sitt aller siste?! Høres helt grusomt ut! Nei - ja til normal kroppsvekt! Med 180 cm burde hun jo veid nesten dobbelt så mye som hun gjør!

Skrevet

*Hehe* Min kjære nekter å si noe annet om vekta mi enn "Du har da aldri vært feit!" :o) Mulig han har lært ett og annet av sine ekser alikevel. ;o)

På den annen side kan man vel ikke si at jeg har vært feit heller, men på vei til å bli det.

Skrevet

En ting er sikkert, når en kvinne sier sånt til en mann, så er han ute på tynn is. Det er som å stå foran geværmunning og vente på å bli henrettet og det er bare valg av ord som avgjør om det trykkes på avtrekkeren eller ikke:-)

Svaret han ga er helt utmerket, han ble reddet denne gangen.

Skrevet

En ting er sikkert, når en kvinne sier sånt til en mann, så er han ute på tynn is. Det er som å stå foran geværmunning og vente på å bli henrettet og det er bare valg av ord som avgjør om det trykkes på avtrekkeren eller ikke:-)

Svaret han ga er helt utmerket, han ble reddet denne gangen.

Hehe... Min mann nekter å kommentere noenting som helst som har med min vekt å gjøre. Han sier at han kan ikke vinne - Det blir feil uansett.

Så fin og slank du har blitt = Du mener jeg var tjukk før.

Jeg bryr meg ikke om at du har et par kilo for mye = Jahaja, det var det jeg sa at du syns jeg er tjukk.

Nå var du jammen fin = Var jeg ikke fin før??

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...