Gjest Bestevenninne Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Jeg har en venninne med et problem som jeg ikke kan hjelpe henne med, og håper noen her kan hjelpe? Dette er seriøst fra meg. Hun var samme en gutt i noen år med en ikke så veldig stor penis, men den var passe for henne. Siden det ble slutt mellom dem så har hun vært samme en gutt til og fra med en utrolig stor en. Nå har det blitt slik at hun har begynt å treffe eksen sin igjen og hun er redd for at hun liksom har blitt "videt" ut. hun har ikke hatt sex igjen med eksen ennå. Jeg vet at vi jenter tilpasser oss forskjellige størrelser,og det har jeg også forklart henne, men gjelder det motsatt vei også, at vi trekker oss sammen igjen? Jeg håper noen kan hjelpe på dette. 0 Siter
Gjest Smilende hilsen Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 tar deg/dere på alvor, men lurer samtidig på hvor gamle dere er? Har aldri hørt om at en penis klarer å utvide en vagina i den grad at den ikke finner tilbake til sine rette folder. Ergo: din venninne har ikke noe å frykte i så heenseende. 0 Siter
mrxx Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Jeg lurer nå på om det er bestevenninna eller du som lurer eller om du er en gutt som lurer. Altså, hvis en penis skulle klare å vide ut en vagina på denne måten, hvordan ville en fødsel påvirke dette tror du? Hvis det var slik at en penis klarte å utvide noen så mye, så var det ingen som hadde kjent noe om de hadde hatt samleie med ei som har født. Uansett hvor store vi var så hadde vi ikke klarte å fylle opp det. Med andre ord, det er lite å bekymre seg om. 0 Siter
Gjest Bestevenninne Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 tar deg/dere på alvor, men lurer samtidig på hvor gamle dere er? Har aldri hørt om at en penis klarer å utvide en vagina i den grad at den ikke finner tilbake til sine rette folder. Ergo: din venninne har ikke noe å frykte i så heenseende. Tusen takk for svar. Jeg skjønner at det går an å lure på om dette var seriøst, men det er det. Min venninne er voksen og det er jeg også. Jeger gift og har selv født to barn og vet at man går sammen igjen etter en fødsel. Men jeg visste ikke om det gjaldt når noe går inn også. Grunnen til spørsmålet mitt er at jeg gjerne vil forsikre min venninne om at eksen ikke vil merke noen ting! Men jeg ville ikke gjøre det uten å være helt sikker i min sak. 0 Siter
nick Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Jeg lurer nå på om det er bestevenninna eller du som lurer eller om du er en gutt som lurer. Altså, hvis en penis skulle klare å vide ut en vagina på denne måten, hvordan ville en fødsel påvirke dette tror du? Hvis det var slik at en penis klarte å utvide noen så mye, så var det ingen som hadde kjent noe om de hadde hatt samleie med ei som har født. Uansett hvor store vi var så hadde vi ikke klarte å fylle opp det. Med andre ord, det er lite å bekymre seg om. Her vil jeg gjerne slå et slag for keisersnittet. Bedre med et arr på maven enn ei sprengt mus! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.