Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er bekreftet, nick er synsk!

Trist at hun ikke har baller til å innrømme skattesnusket, det kommer jo frem uansett.

Så legger hun skylden på alle andre fordi hun ikke har helse til å tåle konsekvensene av sine egen handlinger. Underlig.

Hun har langt på vei sykemeldt seg forbi 4 uker. Dumme meg, jeg trodde det var legene som sykemeldte her til lands. Min arbeidskollega led av samme problem, han ble sykemeldt i noen dager, satt på medikamenter og jaget tilbake på jobb.

Ikke noe særlig stil over denne avgangen, terningkast 1, mest grunnet bagatelliseringen av det hun har gjort, og den totalt manglende evnen til å ta selvkritikk.

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

22

• morsan

9

• nick

7

• Persille1365381127

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du kan mene hva du vil om hennes politiske håndtering av denne saken. Men la nå helsen hennes være en sak mellom henne og hennes lege. Hun er ikke den første som har blitt sykemeldt i ukesvis pga av press/stress. Og hun har vært under et enormt press i lang tid. Noen tåler det, og andre ikke. Skal hun automatisk tåle alt, fordi hun er politiker?

Det å "sykemelde seg" er et uttrykk som har blitt mer og mer vanlig å bruke,selv om alle vet at det er legen som sykemelder.

Du virker rett og slett ondskapsfull. Beklager, men jeg orker ikke mer av denne politikerhetsen som foregår. Det er for meg bare et tegn på at vi har det alt for godt i dette landet. De gjør en jobb for landet vårt, og alt de har igjen for det er å bli trakassert og utslitt.

Gjest er også lei hetsen
Skrevet

Du kan mene hva du vil om hennes politiske håndtering av denne saken. Men la nå helsen hennes være en sak mellom henne og hennes lege. Hun er ikke den første som har blitt sykemeldt i ukesvis pga av press/stress. Og hun har vært under et enormt press i lang tid. Noen tåler det, og andre ikke. Skal hun automatisk tåle alt, fordi hun er politiker?

Det å "sykemelde seg" er et uttrykk som har blitt mer og mer vanlig å bruke,selv om alle vet at det er legen som sykemelder.

Du virker rett og slett ondskapsfull. Beklager, men jeg orker ikke mer av denne politikerhetsen som foregår. Det er for meg bare et tegn på at vi har det alt for godt i dette landet. De gjør en jobb for landet vårt, og alt de har igjen for det er å bli trakassert og utslitt.

tiltredes!

Skrevet

Det å sykemelde seg er blitt alt for enkelt. Det å tåle kriser er noe en politiker må være i stand til. Skal hele regjeringen legge seg i senga dersom det oppstår en nasjonal krise?

Politikerhets? Buhuu! You make your bed, and you sleep in it too!

Skrevet

tiltredes!

Jeg på min side er drittlei hetsen av Arfan Bhatti! VG, Dagbladet, TV, ja alt av medier har omtalt han i ukesvis! Han må leve under et umenneskelig press!

Kan vi ikke stoppe denne trakasseringen av mennesker som har gjort noe galt?

Jeg blir så opprørt, ass.

Skrevet

Du er ikke så synsk som du skal ha det til, når du tror du vet hvem som skjuler seg bak anonyme nick;o)

Skrevet

Jeg på min side er drittlei hetsen av Arfan Bhatti! VG, Dagbladet, TV, ja alt av medier har omtalt han i ukesvis! Han må leve under et umenneskelig press!

Kan vi ikke stoppe denne trakasseringen av mennesker som har gjort noe galt?

Jeg blir så opprørt, ass.

Ja, for terrorangrep og utleie av et stabbur er jo like alvorlige saker.

Skrevet

Du er ikke så synsk som du skal ha det til, når du tror du vet hvem som skjuler seg bak anonyme nick;o)

Jeg mente å gjenkjenne dine verbale strøk over kinnet mitt, men tydeligvis er du ikke den eneste som digger meg.

Jeg har beklageligvis ikke svart deg i tråden under, men jeg er altså perfekt. Det har jeg slått fast her på DOL for flere år siden.

Skrevet

Ja, for terrorangrep og utleie av et stabbur er jo like alvorlige saker.

Hvor skal grensen dras? Hvem skal gjør det?

Utleie av et stabbur blir fort til 10 års uskattet inntekt.

Skrevet

Hvor skal grensen dras? Hvem skal gjør det?

Utleie av et stabbur blir fort til 10 års uskattet inntekt.

Men det holder å skrive litt om det. Ikke slik heksejakt som det har vært nå.

Etter at det har kommet frem er det en sak mellom Haga og Plan og bygningsetaten.

Skrevet

Det å sykemelde seg er blitt alt for enkelt. Det å tåle kriser er noe en politiker må være i stand til. Skal hele regjeringen legge seg i senga dersom det oppstår en nasjonal krise?

Politikerhets? Buhuu! You make your bed, and you sleep in it too!

Politikere er bare mennesker, akkurat som deg og meg. Tro det eller ei. Og alle har sin grense for hva de tåler.

Jeg tror at vi snart skal være glade om noen i det hele tatt orker å være politikere for en gjeng bortskjemte og sytete nordmenn. Vi har selv valgt de politikerne som styrer, og partiene de representerer.

Skrevet

Etter at det har kommet frem er det en sak mellom Haga og Plan og bygningsetaten.

Ikke enig. Hun er folkevalgt, sitter enda på Tinget, så dette har offentlighetens interesse selv etter at hun har gått av.

Skrevet

Det er vel inegn tvil om at media fikk blod på tann da de oppdaget den første tabben Haga gjorde. Da bestemte de seg for å ta henne, slik som de har tatt så mange før, og gravde fram alt de kunne finne. Det er media som har mest makt i dette landet, og de simpelthen elsker å bruke den. Og hvor blir det da av demokratiet vårt?

Skrevet

Det er vel inegn tvil om at media fikk blod på tann da de oppdaget den første tabben Haga gjorde. Da bestemte de seg for å ta henne, slik som de har tatt så mange før, og gravde fram alt de kunne finne. Det er media som har mest makt i dette landet, og de simpelthen elsker å bruke den. Og hvor blir det da av demokratiet vårt?

Hadde det ikke vært noe å grave i, så hadde det ikke vært noe problem.

Skrevet

Ikke enig. Hun er folkevalgt, sitter enda på Tinget, så dette har offentlighetens interesse selv etter at hun har gått av.

Til en viss grad ja, men ikke slik det utviklet seg hverken i Valla saken eller i denne saken.

Husker at jeg også synes synd på Jagland i sin tid. Han var også utsatt for et umenneskelig press.

Politikere er også mennesker og jeg synes journalister skal ta hensyn til det. De kan ikke vite på forhånd hvem av dem som tåler hvor mye og det kan fort ende fryktelig galt.

Du husker vel Tønne-saken?

Gjest er også lei hetsen
Skrevet

derfor kloke folk sier at media ikke er vår fjerde statsmakt, men vår første. Bekymringsfullt i grunnen....

Persille1365381127
Skrevet

''Beklager, men jeg orker ikke mer av denne politikerhetsen som foregår. Det er for meg bare et tegn på at vi har det alt for godt i dette landet. De gjør en jobb for landet vårt, og alt de har igjen for det er å bli trakassert og utslitt.''

Vet du, man kan faktisk ikke sitte i styringsgruppen i et land (eller et firma), forbryte seg mot de lovene som gjelder - og så regne med at folket lar det passere i stillhet.

Det er greit, hun har ikke gjort så veldig mye grovere feil enn mange andre av oss har gjort. Det er mange som leier ut uten å skatte, og det er mange udokumenterte byggverk rundtomkring.

Forskjellen er at hun er LEDER. Man kan ikke som leder av et land forbryte seg mot lovene, og regne med at det ikke får konsekvenser?

Og hadde det vært problemet alene, så skulle jeg ikke brydd meg med denne saken i det hele tatt, men; hun står på en talerstol og lyver til en hel befolkning.

Hun nekter for utleie før 2000, og så kommer en mann og sier han har leid der. Hun sier hun har søkt om alt, men man søker ikke ved å si "hører jeg ikke noe regner jeg med det er greit".

Hun gjør samme feilen som Valla... Hadde hun sagt; "vi har visst gjort en feil, jeg beklager, et øyeblikk skal vi gå gjennom alt og sikre at det blir gjort riktig - og igjen, jeg beklager" så hadde det enda vært NOE. Men nei... Benekt alt, tro at ingen finner det ut, og bli tatt med rumpa bar - det er alltid det lureste trekket.

Og litt på sidelinjen; det fasinerer meg at en kvinnelig leder kan stå frem å si; jeg vet ikke helt, det er mannen min som har gjort det, jeg skjønte ingenting...

Skrevet

Hadde det ikke vært noe å grave i, så hadde det ikke vært noe problem.

Tror du det finnes så mange voksne mennesker i dette land som ikke har brutt en eller annen lov? Bevisst eller ubevisst? Graver man dypt nok, så finner man det meste. Media bestemmer seg tydeligvis for at de har lyst til å ta en poiltiker, og gjør det. Med stor glede over sin fantastiske makt. Det er slik det virker på meg, og det er motbydelig å være vitne til.

Persille1365381127
Skrevet

Politikere er bare mennesker, akkurat som deg og meg. Tro det eller ei. Og alle har sin grense for hva de tåler.

Jeg tror at vi snart skal være glade om noen i det hele tatt orker å være politikere for en gjeng bortskjemte og sytete nordmenn. Vi har selv valgt de politikerne som styrer, og partiene de representerer.

'Vi har selv valgt de politikerne som styrer, og partiene de representerer.''

Jeg er IKKE en del av "vi" som du sikter til her - og det gjør meg faktisk ingenting at de må gå av.

Og jeg synes faktisk det er greit at politikere får smake sin egen medisin innimellom - nå ser de hva vi andre må slite med.

Gjest Ærlighet varer lengst
Skrevet

''Beklager, men jeg orker ikke mer av denne politikerhetsen som foregår. Det er for meg bare et tegn på at vi har det alt for godt i dette landet. De gjør en jobb for landet vårt, og alt de har igjen for det er å bli trakassert og utslitt.''

Vet du, man kan faktisk ikke sitte i styringsgruppen i et land (eller et firma), forbryte seg mot de lovene som gjelder - og så regne med at folket lar det passere i stillhet.

Det er greit, hun har ikke gjort så veldig mye grovere feil enn mange andre av oss har gjort. Det er mange som leier ut uten å skatte, og det er mange udokumenterte byggverk rundtomkring.

Forskjellen er at hun er LEDER. Man kan ikke som leder av et land forbryte seg mot lovene, og regne med at det ikke får konsekvenser?

Og hadde det vært problemet alene, så skulle jeg ikke brydd meg med denne saken i det hele tatt, men; hun står på en talerstol og lyver til en hel befolkning.

Hun nekter for utleie før 2000, og så kommer en mann og sier han har leid der. Hun sier hun har søkt om alt, men man søker ikke ved å si "hører jeg ikke noe regner jeg med det er greit".

Hun gjør samme feilen som Valla... Hadde hun sagt; "vi har visst gjort en feil, jeg beklager, et øyeblikk skal vi gå gjennom alt og sikre at det blir gjort riktig - og igjen, jeg beklager" så hadde det enda vært NOE. Men nei... Benekt alt, tro at ingen finner det ut, og bli tatt med rumpa bar - det er alltid det lureste trekket.

Og litt på sidelinjen; det fasinerer meg at en kvinnelig leder kan stå frem å si; jeg vet ikke helt, det er mannen min som har gjort det, jeg skjønte ingenting...

Skriver under denne!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...