Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun går hjem til Ås og lager kaffebar.

Håper hun setter seg inn i skattereglene for forretningsdrift først.

Huff ja. Slik at vi slipper slike alvorlige forbrytelser som hun har begått, en gang til :-(

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

22

• morsan

9

• nick

7

• Persille1365381127

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest vox populi
Skrevet

Geez, blir du tent av å bruke sånne ord som dette innlegget består av?

Nei, det blir jeg ikke. Syns du mange ord virker fremmede sånn i allminnelighet?

Gjest mandolina
Skrevet

Nei, det blir jeg ikke. Syns du mange ord virker fremmede sånn i allminnelighet?

Det hadde virket bedre uten skrivefeil.

Hilsen

Gjest vox populi
Skrevet

Det er slik narsissister liker å formulere seg :-)

Jeg vet ikke om du har rett i det. Jeg tviler. Dessuten føler jeg meg frisk. Tror du det betyr noe?

Gjest vox populi
Skrevet

Det hadde virket bedre uten skrivefeil.

Hilsen

Ja, jeg så det og beklager det inntrufne.

Skrevet

Jeg vet ikke om du har rett i det. Jeg tviler. Dessuten føler jeg meg frisk. Tror du det betyr noe?

Jeg vet ikke...Det ble egentlig bare et lite sleivspark tilbake, mot ditt sleivspark/diagnostisering til/av Åslaug Haga. Narsissister føler seg friske så lenge de blir beundret og får applaus. Når den uteblir er det verre.....

Skrevet

Hvorfor bruke fremmedord når man kan bruke adekvate synonymer som er relevante? ;-)

Skrevet

Hvorfor bruke fremmedord når man kan bruke adekvate synonymer som er relevante? ;-)

Fordi det for det er en fin måte å få andre til å føle seg "dumme/uvirtende" på, med den påfølgende effekt at man føler seg bedre/klokere enn andre. Et typisk narsissistisk syn på tilværelsen :-)

Gjest vox populi
Skrevet

Jeg vet ikke...Det ble egentlig bare et lite sleivspark tilbake, mot ditt sleivspark/diagnostisering til/av Åslaug Haga. Narsissister føler seg friske så lenge de blir beundret og får applaus. Når den uteblir er det verre.....

Ok. Jeg har ikke greie på psykiatri, og formidler bare de inntrykk jeg satt igjen med etter hennes to "forestillinger". Applaus og beundring tillegger jeg lite vekt.

Gjest vox populi
Skrevet

Det er fordi det av og til kan være morsomt å leke med ord. Syns ikke du?

Skrevet

Ok. Jeg har ikke greie på psykiatri, og formidler bare de inntrykk jeg satt igjen med etter hennes to "forestillinger". Applaus og beundring tillegger jeg lite vekt.

Er du helt sikker på at det var dine egne inntrykk? Og ikke inntrykk påført deg av f.eks. Stein Kåre Kristiansen?

http://www.vgb.no/32369/perma/334767/

Skrevet

Det er fordi det av og til kan være morsomt å leke med ord. Syns ikke du?

Jeg er ingen anti-semantiker. Noen av mine beste venner er ord!

Gjest vox populi
Skrevet

Er du helt sikker på at det var dine egne inntrykk? Og ikke inntrykk påført deg av f.eks. Stein Kåre Kristiansen?

http://www.vgb.no/32369/perma/334767/

Det er fredagskveld og du legger ut en link til en ganske lang artikkel. Er det meningen at jeg (og andre) skal lese det der? Nå med en gang?

Gjest vox populi
Skrevet

Jeg er ingen anti-semantiker. Noen av mine beste venner er ord!

Endelig en alliert i denne edle forsvarskamp mot dagligspråkets tyranniske forkjempere.

Gjest vox populi
Skrevet

Visste du at "vox populi" er latinsk for "Stein Kåre Kristiansen"?

Tror du hun mener at jeg er Stein Kåre Kristiansen?

Skrevet

Hun går hjem til Ås og lager kaffebar.

Håper hun setter seg inn i skattereglene for forretningsdrift først.

;D

Skrevet

Det er fredagskveld og du legger ut en link til en ganske lang artikkel. Er det meningen at jeg (og andre) skal lese det der? Nå med en gang?

Ja, det er meningen :-) Den er ikke tunglest, og absolutt lesverdig i disse tider:-)

Men jeg regnet med at det var det svaret jeg kom til å få. Og nok fredagskvelder (les velstand) og Stein Kåre Kristiansen, er mer enn nok til at en hel nasjon slutter å tenke..Hjernevasking er skremmende.:-(

Skrevet

Begynner pepperen å virke?-))

*glizzzzzzzzze*

Skrevet

Tror du hun mener at jeg er Stein Kåre Kristiansen?

Nei, jeg tror hun mener at du er påvirket av SKK;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...