Gå til innhold

Hva er sansynligheten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høydepunktet til nå var da de smelte svenskene ut...

Nei fotballhøydepunktet denne uka var nyheten om at mor til John Arne Rise krevde 3 millioner av selskapene hans, han skyldte visst ca. 20 millioner tilsammen.

Skrevet

Russland var gode.

Du gjør det ja - jeg har prøvd meg på å være mann i kveld: Pizza, øl og fotball... Men så ble det for mye for meg, så jeg måtte innom her:-)

AneM1365380603
Skrevet

Nei fotballhøydepunktet denne uka var nyheten om at mor til John Arne Rise krevde 3 millioner av selskapene hans, han skyldte visst ca. 20 millioner tilsammen.

Såpass ;) Den nyheten har jeg ikke fått med meg, men de er da en svært så farverik familie ;)

Skrevet

Du gjør det ja - jeg har prøvd meg på å være mann i kveld: Pizza, øl og fotball... Men så ble det for mye for meg, så jeg måtte innom her:-)

Kunne du tenkt deg å være mann på heltid? :-)

Skrevet

Kunne du tenkt deg å være mann på heltid? :-)

Nei, jeg tror nok jeg er fornøyd med det kjønnet jeg har fått jeg:-) Men det er moro med øl og fotball innimellom da:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...