Gjest Geir Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Høydepunktet til nå var da de smelte svenskene ut... Nei fotballhøydepunktet denne uka var nyheten om at mor til John Arne Rise krevde 3 millioner av selskapene hans, han skyldte visst ca. 20 millioner tilsammen. 0 Siter
Bookworm Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Russland var gode. Du gjør det ja - jeg har prøvd meg på å være mann i kveld: Pizza, øl og fotball... Men så ble det for mye for meg, så jeg måtte innom her:-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Nei fotballhøydepunktet denne uka var nyheten om at mor til John Arne Rise krevde 3 millioner av selskapene hans, han skyldte visst ca. 20 millioner tilsammen. Såpass Den nyheten har jeg ikke fått med meg, men de er da en svært så farverik familie 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Du gjør det ja - jeg har prøvd meg på å være mann i kveld: Pizza, øl og fotball... Men så ble det for mye for meg, så jeg måtte innom her:-) Kunne du tenkt deg å være mann på heltid? :-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Kunne du tenkt deg å være mann på heltid? :-) Nei, jeg tror nok jeg er fornøyd med det kjønnet jeg har fått jeg:-) Men det er moro med øl og fotball innimellom da:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.