Gå til innhold

Herre med bart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tipper han har en gammel antikk bil i garasjen ;) Min mann kunne jeg ikke sett for meg engang med en slik bart.

Skrevet

Synes det er litt tøft jeg! :o) Men er glad kjæresten er glatt i trynet da.

Gjest zilja
Skrevet

Jeg tipper han har en gammel antikk bil i garasjen ;) Min mann kunne jeg ikke sett for meg engang med en slik bart.

Forferdelig stygt synes jeg.

Gjest Aimabel
Skrevet

Hva er det dem sier, "med bart blir det fart"? Synes det var litt stilig jeg, men jeg ville ikke at mannen min skulle hatt noe sånt. Han er uansett litt for ung til en sånn stil.

Skrevet

Det har jo absolutt en viss underholdningsverdi å se noen som har slike fantastiske barter, men særlig vakkert er det jo ikke, og jeg grøsser ved tanken på å skulle kline eller enda verre: motta oralsex fra en slik en! *ha ha*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...